کد خبر : 16126
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲

مربی گیلانی تیم ملی وزنه‌برداری جوانان: وزنه‌برداران جوان گیلانی در مسابقات بزرگسالان کشور نمره قبولی گرفتند

مربی گیلانی تیم ملی وزنه‌برداری جوانان: وزنه‌برداران جوان گیلانی در مسابقات بزرگسالان کشور نمره قبولی گرفتند
مسعود محرابی:اگر وزنه‌برداران گیلانی آسیب نمی‌دیدند،بی‌شک مدال‌های بیشتری را کسب میکردند.

 به گزارش پویشگران گیل :
مسعود محرابی گفت: خوشبختانه سطح کیفی مسابقات وزنه‌برداری بزرگسالان کشور که در ایلام برگزار شد، بالا بود و همزمان با این مسابقات، بانوان وزنه‌بردار نیز در اهواز با هم رقابت کردند.
وی افزود: گرچه مدتی پیش مسابقات وزنه‌برداری جوانان کشور برگزار شده بود و اکثر وزنه‌برداران این رده سنی خسته بودند اما چند وزنه‌بردار جوان توانستند رکوردهای خوبی را در مسابقات بزرگسالان ثبت کنند که این امر نشان از پشتوانه‌سازی مناسب است و امیدواریم به زودی این جوانان بتوانند همپای سایر ملی‌پوشان بزرگسال بدرخشند.
وی به حضور تیمهای وزنه‌برداری گیلان در این دوره از مسابقات نیز اشاره و بیان کرد: گیلان نیز در هر 2 بخش بانوان و آقایان در این دوره از رقابتها حضور یافت که البته به دلیل محدودیت منابع مالی هیات، وزنه بردارانی که شانس کسب مدال را داشتند به این رقابتها اعزام شدند.
رئیس هیات وزنه‌برداری گیلان اضافه کرد:البته بانوان وزنه‌بردار گیلانی فقط برای کسب تجربه در این دوره از رقابت‌ها حضور یافتند و انتظار کسب مدال نداشتیم اما خوشبختانه این وزنه‌برداران رکوردهای خوبی را ثبت کرده و حتی در مسابقات گروه B و در وزن 59 کیلوگرم، وزنه‌برداران گیلانی درخشیدند که سرور خلیل‌زاده از گیلان موفق به عنوان قهرمانی و هدیه گودرزی دیگر وزنه‌بردار گیلانی نیز مقام سوم را کسب کردند.
محرابی به تیم وزنه‌برداری بزرگسالان گیلان در بخش آقایان نیز اشاره و خاطرنشان کرد:همچنین در بخش آقایان نیز کیفیت را بر کمیت ترجیح دادیم و به همین دلیل فقط ۶ وزنه‌بردار حضور یافتند که 2 وزنه‌بردار در حین مسابقات آسیب دیدند و به همین دلیل نتوانستند مقامی را کسب کنند.
وی گفت: البته این چهار وزنه‌بردار در مجموع با درخشش توانستند یک مدال طلا، پنج مدال نقره و2 مدال برنز کسب کنند و اگر وزنه‌برداران گیلانی آسیب نمی‌دیدند و یا با تیم کامل در این رقابت‌ها حضور می‌یافتیم بی‌شک مدال‌های بیشتری را کسب و حتی روی سکو قرار می‌گرفتیم.
وی اظهار کرد:در این رقابت‌ها، سجاد نیری از گیلان در وزن 89 کیلوگرم 2 مدال نقره و یک مدال برنز، مسعود حیدری دیگر وزنه‌بردار شایسته گیلانی یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز و آریا پایدار نیز 2مدال نقره کسب کرد و در پایان مسابقات نیز این وزنه‌بردار شایسته گیلانی جزو 10 وزنه‌بردار برتر این مسابقات انتخاب شد.
رئیس هیات وزنه‌برداری گیلان که به عنوان مربی این تیم را در مسابقات قهرمانی کشور هدایت می‌کرد، در خاتمه گفت:سیدمصطفی رجایی به عنوان مربی و ایرج نوعی به عنوان داور در مسابقات وزنه‌برداری بزرگسالان حضور داشتند، ضمن اینکه ساقی سپاسگذار به عنوان مربی تیم بانوان گیلان را هدایت می‌کرد و سیده معصومه حقدوست نیز از گیلان به عنوان داور در رقابت‌های وزنه‌برداری بانوان بزرگشال کشور در اهواز حضور یافت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.