کد خبر : 3955
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۳

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان مطرح کرد؛ قطع شدن گاز ادارات پرمصرف گیلان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان مطرح کرد؛ قطع شدن گاز ادارات پرمصرف گیلان
برای پایدار نگه داشتن انرژی در بخش خانگی ضمن خروج یکی از نیروگاه‌ها از مدار، سایر نیروگاه‌ها با سوخت و دوم یعنی گازوئیل فعالیت می‌کند.

به گزارش پویشگران گیل:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با بیان اینکه گاز ادارات پرمصرف قطع می‌شود، گفت: استمرار مدیریت مصرف منجر به پایداری انرژی می‌شود.
محمد اسحاقی شامگاه سه شنبه در گفتگوی خبری با شبکه استانی باران، اظهار کرد: مدیریت مصرف و استفاده درست از منابع و انرژی باید اولویت همه قرار گیرد.
وی با تقدیر از رعایت مدیریت مصرف از سوی شهروندان، افزود: استمرار مدیریت مصرف منجر به پایداری انرژی می‌شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با اشاره به تشکیل قرارگاه جهادی مدیریت مصرف گاز در این استان، اضافه کرد: برای پایداری گاز در بخش خانگی، استفاده نیروگاه‌ها از سوخت دوم تعریف شده است تا دچار قطعی تداوم انرژی در بخش خانگی نباشیم.
اسحاقی با بیان اینکه رعایت مدیریت در مصرف گاز و برق الزامی است، گفت: برای تولید برق نیازمند سوخت گاز هستیم و لذا رعایت مدیریت در مصرف برق و گاز توصیه می‌شود.
وی با بیان اینکه یکی از نیروگاه‌ها از مدار خارج شده است، افزود: برای پایدار نگه داشتن انرژی در بخش خانگی ضمن خروج یکی از نیروگاه‌ها از مدار، سایر نیروگاه‌ها با سوخت و دوم یعنی گازوئیل فعالیت می‌کند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با تأکید بر لزوم رعایت مدیریت مصرف ادارات دولتی و خصوصی، بیان کرد تمامی ادارات و نهادها بانک‌ها موظف هستند دمای فضای فیزیکی را به ۱۸ درجه معتدل کنند.
اسحاقی با بیان اینکه گاز ادارات پرمصرف قطع می‌شود، گفت: دمای فیزیکی اداره‌ای از ۱۸ درجه فراتر رود گاز آن اداره قطع می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه اصناف هم در رعایت مدیریت مصرف تلاش کنند، افزود: برای پایداری انرژی فعالیت اصناف تا ساعت ۲۰ و فعالیت رستوران‌ها تا ساعت ۲۳ شب ادامه پیدا کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.