کد خبر : 3387
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴

استاندار گیلان مطرح کرد؛ توجه به توسعه شهرک‌های صنعتی و احیای واحدهای تولیدی در گیلان

استاندار گیلان مطرح کرد؛ توجه به توسعه شهرک‌های صنعتی و احیای واحدهای تولیدی در گیلان
با استقرار دولت سیزدهم ۱۸۱ طرح تولیدی با ایجاد اشتغال مستقیم برای ۴۹۵ نفر در شهرک‌های صنعتی گیلان مجدد راه اندازی شده که نقش مؤثری در تولید و اشتغال دارد.

به گزارش پویشگران گیل:
استاندار گیلان گفت: توسعه شهرک‌های صنعتی و احیای واحدهای نیمه فعال و راکد از تاکیدات رئیس جمهور در سفر به استان بود که در دستور کار قرار دارد.
اسدالله عباسی ر دیدار با مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با بیان اینکه استان گیلان دارای ظرفیت‌های فراوانی در حوزه تولیدی و صنعتی است، اظهار کرد: این ظرفیت‌ها در حوزه تولیدات دانش بنیان ویژه است.
وی به سفر هیئت دولت به استان گیلان در سال گذشته و تاکید بر توسعه شهرک‌های صنعتی در استان و همچنین احیای واحدهای نیمه فعال و راکد گفت: این موضوع در دستور کار قرار گرفته و به دنبال افزایش ظرفیت‌های تولید هستیم.
استاندار گیلان در ادامه بر ضرورت تعیین تکلیف وضعیت واحدهای غیرفعال و یا نیمه کاره فاقد تجهیزات تأکید کرد و افزود: تسهیل در ایجاد فضای سرمایه گذاری و توجه به توسعه زیرساخت‌ها از جمله ارائه بسته‌های ویژه سرمایه گذاری در قالب نحوه واگذاری زمین، ایجاد شهرک‌های صنعتی و حمایت‌ها از مناطق مختلف و احداث تصفیه خانه فاضلاب‌ها با جدیت دنبال می‌شود.
وی همچنین خواستار شتاب بیشتر در حمایت از تولید و اشتغال در شهرک‌های صنعتی استان گیلان شد و ادامه داد: با استقرار دولت سیزدهم ۱۸۱ طرح تولیدی با ایجاد اشتغال مستقیم برای ۴۹۵ نفر در شهرک‌های صنعتی گیلان مجدد راه اندازی شده که نقش مؤثری در تولید و اشتغال دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.