کد خبر : 2997
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۹:۲۱

استاندار گیلان: فعالیت ۴۷ واحد تولیدی در گیلان دانش بنیان شد

استاندار گیلان: فعالیت ۴۷ واحد تولیدی در گیلان دانش بنیان شد
کشاورزی محور توسعه استان است و اقدامات خوبی در این حوزه در گیلان انجام شده و این روند باید استمرار داشته باشد.

به گزارش پویشگران گیل:
استاندار گیلان با اشاره به اینکه توسعه شهرک های گلخانه ای در استان باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: فعالیت ۴۷ واحد تولیدی در گیلان دانش بنیان شد.
اسدالله عباسی بعد از ظهر شنبه در حاشیه نشست با مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به قرارگیری در آستانه تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۲ دولت به مجلس اظهار کرد: ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در استان می‌تواند افق روشنی را برای برنامه ریزی هدفمند و توسعه محور فراهم کند.
وی با اشاره به تعامل و هماهنگی مجمع نمایندگان با دولت در استان افزود: تعامل و همدلی دولت و مجلس، حل مشکلات مردم را تسهیل می‌کند.
استاندار گیلان با بیان اینکه دانش بنیان کردن واحدهای تولیدی و صنعتی در اولویت قرار دارد، گفت: بررسی مشکلات و چالش‌های واحدهای راکد و غیرفعال گیلان در دستور کار مدیران قرار دارد و در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفته است.
عباسی با تاکید بر توسعه شهرک‌های گلخانه‌ای در گیلان اضافه کرد: کشاورزی محور توسعه استان است و اقدامات خوبی در این حوزه در گیلان انجام شده و این روند باید استمرار داشته باشد.
وی از دانش بنیان کردن ۴۷ واحد تولیدی در گیلان خبر داد و افزود: ۱۶۲ واحد تولیدی راکد فعال شده و این روند به جدیت دنبال می‌شود.
استاندار گیلان با تاکید بر ارتباط مستمر دانشگاه با صنعت بیان کرد: توسعه بخش‌های کشاورزی، صنعتی و تولیدی با کمک دانش روز و تکیه بر اندیشه نخبگان تحقق می‌یابد.
عباسی با اشاره به اهمیت کشت دوم برنج در استان اضافه کرد: بسترها برای کشت دوم برنج و سایر محصولات در گیلان فراهم است و توجه به این بخش به نفع اقتصاد و معیشت مردم خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.