کد خبر : 6318
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۲۶

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان:بازنشستگان از سرمایه‌های اجتماعی مهم جامعه محسوب می‌شوند

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان:بازنشستگان از سرمایه‌های اجتماعی مهم جامعه محسوب می‌شوند
در حال حاضر ماهانه ۱۰۰۰ میلیارد تومان مستمری به جامعه هدف در استان گیلان پرداخت می‌شود.

26 آبان 1401

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در نشست روسای کانون‌های بازنشستگان این سازمان در سطح استان با استاندار گیلان به تبیین مهمترین اقدامات و فعالیت‌ها در جهت بهبود معیشت و افزایش رضایتمندی این قشر شریف پرداخت.
به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، علی حسین نژاد در این نشست با قدردانی از دکتر عباسی استاندار گیلان مبنی بر امعان نظر ویژه و اولویت قراردادن برپایی این نشست در کوتاهترین زمان ممکن، این امر را نشانه درک عمیق ایشان و اهمیت بخشیدن به جایگاه و منزلت پیشکسوتان دانست.
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ، بازنشستگان را سرمایه های اجتماعی مهم جامعه و کانون‌های بازنشستگی را تشکلی بر مبنای قانون و ارزشمند در عرصه‌های اجتماعی و مامنی برای پیگیری مطالبات صنفی این قشر برشمرد.
وی توسعه و افزایش فعالیت‌ها در زمینه‌های اجتماعی فرهنگی همچون برگزاری المپیادهای ورزشی برای بازنشستگان،انتخاب مستمری‌بگیران نمونه، سفرهای زیارتی به مشهد مقدس و اقدامات آموزشی در جهت ارتقاء سطح سواد سلامت سالمندان را در کنار تلاش برای بهبود معیشت و خدمات درمانی را از راهبردهای سازمان در جهت بالابردن میزان رضایت این عزیزان برشمرده و اظهار داشت: در حال حاضر ماهانه ۱۰۰۰ میلیارد تومان مستمری به جامعه هدف در استان گیلان پرداخت می‌شود.
شایان ذکر است تا مهرماه سالجاری ۱۷۳ هزار مستمری بگیر تحت پوشش تامین اجتماعی استان بوده اند که ۱۰۹ هزار نفر آنها را بازنشستگان تشکیل می‌دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.