کد خبر : 2435
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲

آرمان:

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان: نداشتن زمین برای تمرین شایسته قهرمانان گیلانی نیست

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان: نداشتن زمین برای تمرین شایسته قهرمانان گیلانی نیست
تیم کبدی گیلان سالن ورزشی مناسبی ندارد.

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به اینکه شایسته نیست قهرمانان استان زمین برای تمرین نداشته باشند، گفت: هیئت‌های ورزشی تخصصی گیلان برای استفاده از اماکن ورزشی در اولویت هستند.
جهانبخش آرمان صبح دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گیلان در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به اجرای ۴۴۵ برنامه فرهنگی ورزشی در هفته تربیت بدنی اظهار کرد: ۸ طرح عمرانی ورزشی در این هفته در سراسر گیلان افتتاح می‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به اینکه ۴۰۰ بسته نوشت افزار توسط جامعه ورزشی و خیران در هفته تربیت بدنی بین دانش آموزان توزیع می‌شود، گفت: دیدار با خانواده شهدا، شرکت در نشست شورای عالی ورزش و بازدید از کارخانجات تولید لوازم ورزشی و استعدادیابی از افراد از جمله برنامه‌های هفته تربیت بدنی در گیلان است.
وی با بیان اینکه اجرای برنامه‌های عمرانی بیش از ۳۳ میلیارد تومان هزینه داشته است، افزود: در این مدت ۴۹ مکان ورزشی استان در روستاها تعمیر و تجهیز شده است.
آرمان با اشاره به اینکه اگر سالن‌های ورزشی شهرستان‌ها در سال‌های گذشته به موقع افتتاح می‌شدند، اعتبارات فعلی را صرف پروژه‌های دیگر می‌کردیم، ادامه داد: برای حفظ آبرو و جایگاه ورزشی استان در سطح ملی پروژه‌های نیمه تمام را در اولویت قرار دادیم.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه به هیچ وجه اماکن ورزشی را به بخش خصوصی واگذار نمی‌کنیم، افزود: اولویت استفاده از اماکن ورزشی برای هیئت‌های ورزشی تخصصی است.
وی با اشاره به اینکه شایسته نیست قهرمانان استان زمین ورزشی برای تمرین نداشته باشند، تصریح کرد: تیم کبدی گیلان سالن ورزشی مناسبی ندارد.
آرمان با بیان اینکه کاشت چمن طبیعی سردار جنگل در هفته تربیت بدنی آغاز می‌شود، گفت: زیباسازی و نصب صندلی‌های ورزشگاه نیز پس از کاشت چمن بلافاصله آغاز می‌شود و در تلاش هستیم که در کمترین زمان ممکن مورد استفاده قرار گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.