کد خبر : 2105
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۹:۳۹

نماینده رشت و خمام در مجلس: نبود ثبات مدیریتی در رشت آسیبی جدی برای ساماندهی پسماندسراوان است

نماینده رشت و خمام در مجلس: نبود ثبات مدیریتی در رشت آسیبی جدی برای ساماندهی پسماندسراوان است
عدم ثبات مدیریتی در رشت آسیب جدی به ساماندهی پسماند سراوان می‌زند.

به گزارش پویشگران گیل:
نماینده رشت و خمام در مجلس با اشاره به وعده داده شده برای پایان بهسازی پسماند زباله سراوان عملی نشده است، گفت: عدم ثبات مدیریت شهری در رشت آسیب جدی به ساماندهی زباله سراوان است.
محمدرضا احمدی سنگری با اشاره به تعویق چندین ساله پرداخت پاداش بازنشستگان آموزش و پرورش اظهار کرد: طبق وعده وزیر آموزش و پرورش این مبالغ در چندین نوبت به بازنشستگان پرداخت می‌شود و این به معنای قسطی بودن این پرداخت‌ها نیست و اخبار درج شده در برخی رسانه‌ها صحت ندارد.
عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه هر هفته جلسه‌ای برای رفع مشکل پسماند سراوان برگزار می‌شود، افزود: تعلل‌هایی در این باره انجام گرفته است مثلاً قرار بود بهسازی پسماند سراوان تاکنون به پایان برسد اما به دلیل تغییر شهردار رشت، این کار تاکنون انجام نشده و عدم ثبات مدیریتی در رشت آسیب جدی به ساماندهی پسماند سراوان می‌زند.
وی ادامه داد: پیش بینی می‌کنیم طبق وعده‌های داده شده از سوی رئیس جمهور، وزیر کشور و استاندار، تا پایان امسال دیگر هیچ زباله‌ای وارد سراوان نشود.
احمدی با اشاره به دیدار خود با یک شرکت زباله سوز غیر گیلانی درباره پسماند استان تصریح کرد: این شرکت وعده داده که به صورت رایگان زباله‌های استان را بازیافت می‌کند لذا به صورت آزمایشی ۳۰۰، ۴۰۰ تن زباله برای سوزاندن و بازیافت در اختیار آنها قرار داده‌ایم که در صورت رضایت، روند کار ساماندهی پسماند استان را تسریع می بخشد.
نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با اشاره به عدم استقرار ادارات در خمام گفت: یکی از دلایل مطرح شده برای این موضوع کمبود جا و عدم توانمندی در پرداخت اجاره بها است البته فرمانداری اعلام کرده که برخی ادارات خمام می‌توانند در اتاق‌های فرمانداری شروع به کار کنند و اکنون برخی مانند بنیاد مسکن و مرکز بهداشت اینگونه شروع به کار کرده‌اند.
احمدی با بیان اینکه سال گذشته بودجه‌ای برای خمام در نظر گرفته نشده بود، عنوان کرد: امسال برای شهرستان خمام بودجه مجزا در نظر گرفته شده و بهتر می‌توان کارهای عقب مانده این شهرستان را دنبال کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.