کد خبر : 9958
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان : ۸ پروژه برق منطقه‌ای گیلان با صرف هزینه ۱۵۰ میلیاردتومان بهره برداری شد

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان : ۸ پروژه برق منطقه‌ای گیلان با صرف هزینه ۱۵۰ میلیاردتومان بهره برداری شد
طی چند سال گذشته شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان به نمایندگی از شرکت های برق منطقه ای کشور با انتشار اوراق سلف اسلامی در مجموع ۴ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان نقدینگی تامین کردکه در شرایط تحریم ها تامین نقدینگی نقش مهمی در تداوم روند اجرای پروژه‌ها و پایداری شبکه و طرح های توسعه ای دارد.

به گزارش پویشگران گیل:
بهمن داراب زاده با حضور استاندار گیلان در آیین بهره برداری از پروژه لیسار گفت :هدفگذاری شرکت برق منطقه ای گیلان برای عبور موفقیت آمیز از تابستان جاری با اجرای 8 پروژه بود که با صرف هزینه 150 میلیارد تومان خوشبختانه به این مهم دست پیدا کردیم.
مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان در چهارمین روز از گرامیداشت هفته دولت با اشاره به افتتاح پروژه‌های هفته دولت گفت: این پروژه لیسار و۷ پروژه زیربنایی دیگر با هزینه ۱۵۰ میلیارد تومان در هفته دولت بهره برداری شد.
وی افزود:این پروژه ها علاوه بر افزایش ضریب شبکه، کمک شایانی کرد که تابستان بدون خاموشی را سپری کنیم که این اقدام نمود عملی کار جهادی و صرف فعل ما می‌توانیم بود.
وی با برشمردن روند کاری پروژه لیسار اضافه کرد:از زمان در اختیار گرفتن زمین در یک بازه زمانی کمتر از سه ما با حداقل منابع ،تجهیزات و امکانات اما با تکیه بر دانش فنی متخصصین بومی و گیلانی این کار مهم به بهترین شکل انجام شد.
۸۰۰ میلیارد تومان پروه در تداوم کار
بهمن داراب زاده یادآور شد:در اصل مسیر کار شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان با قوت و به سرعت ادامه دارد و پروژه‌های بزرگی در استان گیلان در دست اقدام داریم که سال آینده در همین ایام هفته دولت با صرف ۸۰۰ میلیارد تومان بهره‌برداری خواهند شد و به حاشیه‌ها توجه نخواهیم کرد بنا بر فرمایشات رئیس جمهور مکتبی به حاشیه‌ها توجه نمی‌کنیم، حاشیه‌ها ما را از اصل کار جدا نخواهد کرد.
انتشار اوراق سلف اسلامی
وی با اشاره به انتشار اوراق سلف اسلامی گفت :طی چند سال گذشته شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان به نمایندگی از شرکت های برق منطقه ای کشور با انتشار اوراق سلف اسلامی در مجموع ۴ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان نقدینگی تامین کردکه در شرایط تحریم ها تامین نقدینگی نقش مهمی در تداوم روند اجرای پروژه ها و پایداری شبکه و طرح‌های توسعه ای دارد.
ساخت نیروگاه خورشیدی
وی با اشاره به ساخت نیروگاه خورشیدی افزود :در استان گیلان برای اولین بار ساخت ۵ نیروگاه خورشیدی را به تایید وتصویب وزارت نیرو رساندیم که در فاز اول دو نیروگاه ۱۰ مگاواتی به مناقصه رفت و پیمانکار آن نیز مشخص شد .
وی اضافه کرد:ظرفیت واستعداد ایجاد نیروگاه خورشیدی در همه نقاط گیلان وجود دارد وعلاوه برآن ایجاد نیروگاه‌های بادی نیز هم مورد توجه است و پیگیری خواهد شد.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان در پان با ابراز قدردانی از همه مسئولین گفت: خدمت به مردم عزیز و شریف و ایجاد شادی و امید، افتخاری بزرگ برای ما خواهد بود و بالاترین افتخار را خدمت به مردم می دانیم و برای تحقق این مهم به هیچ وجه اسیر حاشیه‌ها نخواهیم شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.