کد خبر : 9235
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸

مدیرکل امور زنان وزارت کشور: اصلاح الگوی مصرف و سبک زندگی با حضور بانوان محقق می‌شود

مدیرکل امور زنان وزارت کشور: اصلاح الگوی مصرف و سبک زندگی با حضور بانوان محقق می‌شود
زنان دارای نقش مادری و همسری در عرصه خانوادگی هستند که خود نقش بی‌بدیلی است.

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور با بیان اینکه اسلام برای زن ارزش قائل شده است، گفت: اصلاح الگوی مصرف و سبک زندگی فقط با حضور بانوان محقق می شود.
زینب اختری در اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای “حریم رسالت” ویژه بانوان در رشت افزود: از دیدگاه رهبر معظم انقلاب، می‌توان زن، محجبه و عفیف بود و در مرکز جامعه هم به صورت تاثیرگذار حضور داشت.
وی با اشاره به دیدگاه اسلام و رهبر معظم انقلاب به جایگاه بانوان اظهار داشت: زنان دارای نقش مادری و همسری در عرصه خانوادگی هستند که خود نقش بی‌بدیلی است.
مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور با اشاره به ضرورت حفظ حریم و رعایت حدود بین زن و مرد در عرصه اجتماعی بیان کرد: این رعایت حدود بین زن و مرد در عرصه اجتماعی به‌نفع بانوان است و موجب می‌شود استعدادهای واقعی زنان در عرصه اجتماعی ظهور و بروز پیدا کند.
اختری با بیان اینکه اسلام برای زن ارزش قائل شده است گفت: امروز جهاد تبیین به‌عنوان یک فریضه قطعی مطرح است و اسلحه “رسانه” توسط بانوان می‌تواند اسلحه هوشمندی برای جاری کردن گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا باشد زیرا ما به‌دنبال تشکیل تمدن اسلامی به صورت بین‌المللی و جهانی هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.