کد خبر : 12184
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵

توزیع ده‌ها جلد کتاب و اقلام فرهنگی توسط پایگاه بسیج شهید فیاض بخش

توزیع ده‌ها جلد کتاب و اقلام فرهنگی توسط پایگاه بسیج شهید فیاض بخش
حدود ۵۰ جلد کتاب با موضوع نماز در راستای ترویج و توسعه این فریضه و در حرکتی فرهنگی آموزشی در بین نمازگزاران و با اولویت نوجوانان توزیع شد.

به گزارش پویشگران گیل:
در آستانه 25 تیرماه ( روز تامین اجتماعی ) با استقرار میزخدمت و مرکز مشاوره توسط پایگاه بسیج شهید فیاض بخش اداره کل تامین اجتماعی گیلان در مصلی رشت، علاوه بر توزیع بروشورهای اطلاع رسانی بیمه ای ، دهها جلد کتاب و اقلام فرهنگی در بین نمازگزاران توزیع شد.
به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان، همزمان با ایام هفته تامین اجتماعی و در پنجمین روز از گرامیداشت این مناسبت که با حضور گسترده کارکنان اداره کل و شعب تابعه در نماز جمعه و سخنرانی مسئولین در پیش از خطبه ها و برپایی میزهای خدمت و مراکز مشاوره در شهرهای مختلف همراه بود، در کنار انجام راهنمایی های بیمه ای و ارائه بروشورها و تراکت های اطلاع رسانی از تعهدات و خدمات این سازمان ، در اقدامی فرهنگی از سوی پایگاه بسیج شهید فیاض بخش ، دهها جلد کتاب و اقلام فرهنگی در بین نمازگزاران توزیع شد.
در این برنامه حدود ۵۰ جلد کتاب با موضوع نماز در راستای ترویج و توسعه این فریضه و در حرکتی فرهنگی آموزشی در بین نمازگزاران و با اولویت نوجوانان توزیع شد.
شایان ذکر است مدیرکل تامین اجتماعی گیلان سخنران پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته در رشت بود .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.