کد خبر : 11744
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱

استاندار گیلان: کشف استعدادهای جدید ورزشی در گیلان نیازمند تحول در مدیریت است

استاندار گیلان: کشف استعدادهای جدید ورزشی در گیلان نیازمند تحول در مدیریت است
باید تمامی اماکن ورزشی موجود در گیلان به خصوص اماکنی که از آنها استفاده نمی شود، شناسایی شده تا بتوان از تمام ظرفیت برای توسعه و گسترش ورزش بهره لازم را ببریم.

به گزارش پویشگران گیل:
استاندار گیلان بر ایجاد مدیرت تحولی در بخش ورزش استان تاکید کرد و گفت: شناسایی استعدادها نیازمند آمایش سرزمینی در حوزه ورزش است که تنها از وسیر تحول در مدیریت قابل دستیابی است.
اسدالله عباسی در جلسه شواری عالی ورزش استان گیلان که در رشت برگزار شد، به برگزاری مسابقات جام پرچم اشاره کرد و اظهار داشت: از سوی دیگر باید به توسعه ورزش همگانی توجه بیشتری شود و برگزاری مسابقات فوتبال گل کوچک جام پرچم نیز فرصت مناسبی در این بخش است چون در این رقابتها، روستاییان حضور خواهند یافت تا ظرفیتهای مناسب این بخش نیز بیشتر شناخته شود.
وی به وضعیت رشته های ورزشی گیلان نیز اشاره کرد و گفت: در رشته‌های سوارکاری و شنا که سفارش شده دین بین اسلام نیز هستند، پتانسیل و استعدادهای خوبی داریم و باید از این استعدادها بهره مناسب را ببریم تا ملی‌پوشانی از این رشته ها داشته و مدالهای ارزشمندی را کسب کنیم.
استاندار گیلان با انتقاد از ضعف در رشته‌های فوتبال و والیبال ساحلی تاکید کرد: با پیگیری و تلاش مسئولان، می‌توانیم دوباره قطب برتر کشور شویم. تیمهای گیلانی با حمایت مناسب در لیگهای مختلف این رشته حضور چشمگیری داشته باشند.
راستی آزمایی برای اجاره اماکن ورزشی
عباسی همچنین به مشکلات و عملکرد نامناسب فضاهای ورزشی استیجاری استان اشاره کرد و گفت: بعضی از افرادی که اماکن ورزشی را اجاره می‌کنند، اهمیتی به نگهداری آن نمی دهند که در این راستا باید از واگذاری اماکن ورزشی به افرادی که صلاحیت ندارند جلوگیری شود.
وی تاکید کرد: باید تمامی اماکن ورزشی موجود در گیلان به خصوص اماکنی که از آنها استفاده نمی شود، شناسایی شده تا بتوان از تمام ظرفیت برای توسعه و گسترش ورزش بهره لازم را ببریم. از سوی دیگر اماکن ورزشی ادارات، نهادها و سایر ارگانها نیز مورد ارزیابی قرار گیرند تا با تعامل بتوانیم از تمامی این ظرفیتها استفاده کنیم.
نماینده عالی دولت در گیلان از ظرفیت مناسب شهرداری ها در توسعه ورزش اشاره و ادامه داد: شهرداری ها ظرفیت مناسبی در توسعه و گسترش ورزش دارند اما متاسفانه از این ظرفیت در گیلان کمتر استفاده می‌شود و باید اماکن ورزشی شهرداری ها نیز، شناسایی و میزان بهره‌وری آنان مشخص شود تا بیشتر از ظرفیت این بخش در توسعه ورزش استفاده شود.
در جلسه شواری عالی ورزش گیلان علاوه بر اسدالله عباسی استاندار گیلان، جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان این استان ، مسئولان ورزشی تعدادی از ادارات و دانشگاهها و همچنین تعدادی از روسای هیاتهای ورزشی گیلان حضور داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.