کد خبر : 14394
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸

معصومه نیک‌کار

رئیس شورای اسلامي شهر رشت: شهرداری‌ها،به واقع مهم‌ترین دستگاه خدمات‌رسان در کشور هستند

رئیس شورای اسلامي شهر رشت: شهرداری‌ها،به واقع مهم‌ترین دستگاه خدمات‌رسان در کشور هستند
شهرداری ها،تاثیر بسزایی در پاکیزگی،زیبایی،رشد و توسعه شهری دارند و مردم به عینه در همه اوقات این زحمات خالصانه و بدون منت را در جای جای شهر مشاهده می کنند.

به گزارش پویشگران گیل:
رئیس شورای اسلامي شهر رشت گفت:چهاردهم تیر ماه ،روز شهرداری ها جهت پاسداشت و قدردانی از زحمات شبانه روزی این مجموعه دلسوز و خدمتگذار بی منت به مردم است.
محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامي شهر رشت به مناسبت روز شهرداری‌ها با انتشار پیامی این روز را تبریک گفت،در متن این پیام آمده است:
«امام کاظم (ع) فرمودند: هر مسلمانی که گروهی از مسلمانان را خدمت کند ،خداوند به تعداد آنان در بهشت به او خدمتکار دهد.
چهاردهم تیر ماه ،روز شهرداری ها جهت پاسداشت و قدردانی از زحمات شبانه روزی این مجموعه دلسوز و خدمتگذار بی منت به مردم است.
شهرداری‌ها ،به واقع مهم ترین دستگاه خدمات رسان در کشور هستند که تاثیر بسزایی در پاکیزگی، زیبایی، رشد و توسعه شهری دارند و مردم به عینه در همه اوقات این زحمات خالصانه و بدون منت را در جای جای شهر مشاهده می کنند.
در چهاردهم تیرماه سال ۱۴۰۱، در شرایطی روز شهرداری ها را گرامی می داریم که متاسفانه به واسطه برخی از مشکلات اداری و بعضا سوء مدیریت و متعاقب آن کاهش شدید دریافتی های پرسنل خدوم شهرداری رشت ، نگرانی ها و دغدغه های فراوانی ایجاد شده و تمامی اعضای شورای شهر به دنبال رفع موانع و اتخاذ راهکارهای مناسب برای ترمیم دریافتیهای عزیزان شاغل در شهرداری رشت می باشند.
ضمن تبریک روز شهرداری‌ها، امیدواریم با اتخاذ تصمیمات صحیح ، نیروهای زحمتکش شهرداری رشت در تمامی بخش‌های شرکتی، قرار دادی و استخدامی با دریافت کامل حقوق قانونی خود ، بتوانند با آسودگی خاطر و جدیت به خدمت رسانی با هدف رشد و توسعه شهر عزیزمان رشت بپردازند.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.