کد خبر : 7012
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵

جام قهرمانی مسابقات فوتچل گیلان به سفیدرود کینچاه رسید

جام قهرمانی مسابقات فوتچل گیلان به سفیدرود کینچاه رسید
مسابقات فوتچل با هدف توسعه ورزش در مناطق روستایی و همچنین ایجاد نشاط در بین مردم برگزار می شود.

به گزارش پویشگران گیل:
تیم سفیدرود کینچاه با غلبه بر تیم چوشل سیاهکل به مقام نخست ششمین دوره مسابقات فوتچل استان گیلان دست یافت.
در مسابقه فینال این دوره از مسابقات که عصر امروز در روستای کینچاه آستانه اشرفیه برگزار شد، تیم سفیدرود کینچاه با نتیجه یک بر صفر مقابل حریف خود به برتری رسید.
همچنین در دیدار رده‌بندی این مسابقات نیر تیم پدیده کینچاه با نتیجه یک بر صفر مقابل تیم المپیک نازکسرا به مقام سوم این مسابقات دست یافت.
مسئول برگزاری ششمین دوره مسابقات فوتچل ( فوتبال در شالیزار) روستای کینچاه ( گرامیداست آزادسازی خرمشهر ) در حاشیه برگزاری این مسابقات به خبرنگار ایرنا گفت: این دوره از مسابقات از سوم خردادماه با حضور ۱۲ تیم از روستاهای آستانه اشرفیه ،سیاهکل،لشت نشاء و خمام در یکی از زمین‌های کشاورزی روستای کینچاه برگزار شده است.
حسن لفوتی با اشاره به اینکه تعداد ۵ بازیکن اصلی، ۳ بازیکن ذخیره و ۲ مربی و سرپرست تیم های شرکت کننده در این مسابقات را همراهی کردند افزود: این مسابقات در زمینی به طول ۴۵ و به عرض ۲۰ متر و در دو وقت ۲۰ دقیقه‌ای برگزار شد،ضمن آنکه تعداد هشت داور نیز کار قضاوت بازی‌های این دوره از مسابقات را بر عهده داشتند.
وی با بیان اینکه تیم‌های شرکت کننده در ششمین دوره مسابقات فوتچل کینچاه در دو گروه ۶ تیمی با هم به رقابت پرداختند،اظهار داشت: وزانه و در طی برگزاری این دوره از مسابقات تعداد چهار بازی بین تیم‌های شرکت کننده، برگزار شده است.
وی روستای کینچاه آستانه اشرفیه را مهد برگزاری مسابقات فوتچل در دنیا دانست و یادآور شد: مسابقات فوتچل با هدف توسعه ورزش در مناطق روستایی و همچنین ایجاد نشاط در بین مردم برگزار می شود.
لفوتی،با اشاره به اینکه همه ساله برگزاری این مسابقات با استفبال خوب مردم و به خصوص جوانان روستایی روبرو می‌شود، اظهار داشت: تداوم برگزاری مسابقات فوتچل روستای کینچاه به حمایت های متولیان ورزشی و مسئولین نیاز دارد.
روستای کینچاه در حدود ۶ کیلومتری شهر آستانه اشرفیه واقع شده است.
شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای ۱۰۵ روستا و حدود ۱۰۸ هزار نفر جمعیت است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.