کد خبر : 6996
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹

بیش از ۷۰۰ واحد نانوایی گیلان به دستگاه کارتخوان هوشمند مجهز شدند

بیش از ۷۰۰ واحد نانوایی گیلان به دستگاه کارتخوان هوشمند مجهز شدند
مردم برای خرید نان حتما یکی از کارت‌های بانکی خود را به همراه داشته باشند و در صورت فراموشی برای فاز نخست این طرح می‌توانند از کارت دیگران استفاده کنند ولی این موضوع نباید به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گیلان گفت:تا به امروز بیش از ۷۰۰ دستگاه کارتخوان ویژه خرید نان یارانه ای در اختیار واحدهای نانوایی استان قرار گرفت.
فرزاد اسدی با اشاره به وجود بیش از چهار هزار واحد نانوایی در استان افزود: مقرر شده تا پایان خرداد ماه تمامی واحدهای نانوایی به دستگاه کارتخوان ویژه خرید نان مجهز شوند.
وی با بیان اینکه طرح هوشمندسازی عرضه نان به منظور جلوگیری و نظارت بیشتر در توزیع خارج از شبکه و همچنین خروج آرد از کشور اجرا می‌شود،افزود: این اقدام بمنظور مصرف این محصول در شبکه اصلی خود است.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گیلان همچنین گفت:مردم برای خرید نان حتما یکی از کارت‌های بانکی خود را به همراه داشته باشند و در صورت فراموشی برای فاز نخست این طرح می‌توانند از کارت دیگران استفاده کنند ولی این موضوع نباید به صورت مستمر ادامه داشته باشد.
وی با تاکید اینکه مردم عادات کنند تا برای خرید نان کارت بانکی خود را همراه داشته باشند، اضافه کرد: در مرحله اول اجرای طرح در صورت فراموشی کارت بانکی مشکل ندارد اما مردم تلاش کنند برای خرید نان کارت بانکی خود را همراه داشته زیرا در اجرای مراحل بعدی طرح حتما نیاز به کارت بانکی اشخاص می‌باشد.
فاز نخست طرح آزمایشی اصلاح یارانه و هوشمندسازی نان از شانزدهم خرداد ماه جاری در گیلان آغاز شد.
بیش از چهار هزار واحد نانوایی در گیلان فعال است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.