کد خبر : 6768
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱

فراخوان جشنواره عکس “ کادوس “ در رشت

فراخوان جشنواره عکس “ کادوس “ در رشت
جشنواره عکس “ کادوس “ ویژه شرکت کنندگان گیلانی یا ساکن گیلان با موضوع مطالعه و تحصیل در ۲ بخش دانش آموزی و آزاد با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار می‌کند.

به گزارش پویشگران گیل:
جشنواره عکس “ کادوس “ گیلان با موضوع مطالعه و تحصیل در ۲ بخش دانش آموزی و آزاد فراخوان داد.
به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، موسسه آموزش عالی آزاد علوم فنون کادوس به مناسبت افتتاح دبیرستان ( دوره اول) تمام هوشمند پسرانه ،جشنواره عکس “ کادوس “ ویژه شرکت کنندگان گیلانی یا ساکن گیلان با موضوع مطالعه و تحصیل در ۲ بخش دانش آموزی و آزاد با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار می‌کند.
گفتنی است جشنواره عکس “ کادوس “ با موضوع مطالعه و تحصیل با نگاه عکاسانه و خلاق به موضوعاتی همچون:یادگیری در مکان‌های مختلف، مطالعه در سنین گوناگون، تدریس ، تجهیزات و روش‌های نوین آموزشی ، سختی ها و مشکلات تحصیل، شادی‌ها و جشن‌ها،معلم، همیاری و همکاری دانش آموزان، دوستی و رفاقت، بهداشت در محیط آموزشی، نقش خانواده در رشد دانش آموز ،تغذیه، ورزش و بازی در مدرسه، تکلیف در خانه ، اردوها ، مشارکت اجتماعی،کارگروهی، فضای مدرسه،کلاس ،کتابخانه ،سرویس حمل و نقل، مدارس شهری و روستایی … می‌باشد.
علاقه مندان جهت شرکت در این جشنواره می توانند حداکثر ۷ عکس بصورت تک عکس و حداکثر ۵ مگابایت به همراه مشخصات نام و نام خانوادگی، محل سکونت و شماره تماس به شماره تلفن واتساپ جشنواره ۰۹۱۱۱۳۲۹۲۸۴ ارسال نمایند. عکاسانی که در گروه دانش آموزی شرکت می‌کنند ، لازم است تا تصویر کارت ملی و تصویر کارت دانش آموزی محل تحصیل خود را ارسال نمایند .
جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرایط شرکت در جشنواره می‌توانید به آدرس http://www.kadoos-ac.ir مراجعه نموده و یا با شماره ۰۹۱۱۳۳۱۹۵۹۲ تماس حاصل نمایید.
شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را تا روز پنجشنبه ۹ تیر ماه ۱۴۰۱ ارسال نمایند. داوری آثار روز جمعه ۱۰ تیر ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود که مکان و زمان مراسم اختتامیه و آیین اهدای جوایز متعاقبا اعلام می‌گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.