کد خبر : 14535
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰

فهیمه باذوق

احتكار کالا،اثرات منفی بر امنیت اقتصادی جامعه دارد

احتكار کالا،اثرات منفی بر امنیت اقتصادی جامعه دارد
پليس در برخورد فعاليت‌هاي اقتصادی غیرقانونی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

به گزارش پویشگران گیل:
فرمانده انتظامی استان از کشف 58 تن ماکارونی احتکار شده در بازرسی از یک انبار در شهرستان رشت خبر داد.
سردار عزیزاله ملکی در گفت‌وگویی، با بيان اينكه مبارزه بي‌امان و خستگي‌ناپذير پليس با اخلالگران نظام اقتصادي و محتكران به صورت مستمر ادامه دارد، اظهار داشت: احتكار کالا، اثرات منفی بر امنیت اقتصادی جامعه دارد.
وی در ادامه گفت: در راستاي طرح تشديد مقابله با محتكران به دنبال دريافت خبری مبني بر احتکار ماکارونی داخل يک انبار در منطقه سراوان به فومن، بررسی موضوع به صورت ويژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پس از انجام تحقيقات همه جانبه و اطمینان از صحت موضوع طی هماهنگی قضائی به همراه نمایندگان تعزیرات حکومتی،صمت و اتاق اصناف به محل مورد نظر اعزام شدند، تصريح كرد: در بازرسي از اين مكان، ۵۸ تن ماکارونی احتکاري کشف شد.
این مقام ارشد انتظامی از معرفي متهم ۴۶ ساله این پرونده به مرجع قضائي خبر داد و بيان داشت: کارشناسان ارزش اين كشفيات را بیش از ۴۶ میلیارد ریال برآورد کردند.
سردار ملکی در پايان هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام مالي کشور قلمداد كرد و بيان داشت: پليس در برخورد فعاليت‌هاي اقتصادی غیرقانونی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.