کد خبر : 13231
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵

معصومه نیک کار

اعضای شورای شهر رشت در رفع موانع احداث پروژه های عام المنفعه همراهی می کنند

اعضای شورای شهر رشت در رفع موانع احداث پروژه های عام المنفعه همراهی می کنند
دانشگاه چندین ابر پروژه سلامت محور در دستور کار قرار دارد که نیازمند همکاری و همراهی مسوولان مردم در حوزه شورای شهر و شهرداری رشت است.

به گزارش پویشگران گیل:
محمدحسین واثق کارگرنیا در بازدید اعضای شورای شهر رشت از محل احداث بیمارستان جایگزین پورسینا گفت: استفاده از تمامی ظرفیت ها در راستای تسریع احداث پروژه های عام المنفعه ضروری است.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت امروز در جریان بازدید از محل احداث بیمارستان جایگزین پورسینا رشت، ضمن تقدیر از تلاش های دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جهت احداث این بیمارستان اظهار کرد: اعضای شورای شهر رشت تمام تلاش خود را به جهت رفع موانع در جریان احداث این بیمارستان به کار خواهند گرفت.
محمدحسین واثق کارگرنیا بر لزوم تدوین و طرح درخواست‌های دانشگاه علوم پزشکی گیلان در رابطه با عملیات اجرای احداث بیمارستان ۳۵۰ تخت خوابی پورسینا تاکید کرد و افزود: لازم است مشخصا درخواست‌های دانشگاه علوم پزشکی گیلان که در جهت حفظ ،تامین و ارتقای سلامت شهروندان هست، مکتوب به شورا اعلام کند تا از تمام ظرفیت‌ها در جهت تسریع احداث این پروژه عام‌المنفعه، بهره گرفته شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز با تقدیر از حسن همکاری مجموعه شورای اسلامي شهر رشت با دانشگاه علوم پزشکی گیلان در راستای توسعه خدمات عام‌المنفعه سلامت،اظهار کرد: این دانشگاه چندین ابر پروژه سلامت محور در دستور کار قرار دارد که نیازمند همکاری و همراهی مسوولان مردم در حوزه شورای شهر و شهرداری رشت است.
دکتر ارسلان سالاری،احداث بیمارستان ۳۵۰ تخت خوابی پورسینا را کاری بسیار بزرگ و ماندگار برشمرد و گفت: مسئولیت‌ها موقتی و فانی هستند و تنها درخواست ما از مجموعه مسوولان شهری همت مضاعف جهت تسریع در اجرای این پروژه سلامت محور در مرکز استان است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.