کد خبر : 13850
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱

معصومه نیک‌کار

برنامه ریزی برای برگزاری تور گردشگری میراث‌ انقلاب در گیلان

برنامه ریزی برای برگزاری تور گردشگری میراث‌ انقلاب در گیلان
مقرر شد تا با جمع‌آوری مستندات لازم، پرونده ثبت مزار شهدای گلگون‌کفن انقلاب اسلامی در فهرست آثار ملی کشور تهیه شود.

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی گیلان از برنامه ریزی برای اجرای برگزاری تور گردشگری میراث‌ انقلاب در استان خبر داد و گفت:این موضوع در راستای اهداف والای انقلاب اسلامی و انتقال میراث انقلاب به نسل نو برنامه ریزی شده است.
به گزارش روابط‌ عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان ولی جهانی در نشست با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: علاوه بر برگزاری تور گردشگری میراث‌ انقلاب ، بازدید از مزار شهدا و مکان‌های با اهمیت در تاریخ انقلاب اسلامی از جمله مواردی است که در این نشست بر انجام آن تأکید شد.
جهانی تصریح کرد: همچنین با توجه به اهمیت نشر فرهنگ ایثار و شهادت و ظرفیت‌های قابل توجه اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مقرر شد تا نسبت به راه‌اندازی موزه شهدا گیلان اقدامات لازم انجام شود.
وی افزود: همچنین مقرر شد تا با جمع‌آوری مستندات لازم، پرونده ثبت مزار شهدای گلگون‌کفن انقلاب اسلامی در فهرست آثار ملی کشور تهیه شود.
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان اضافه کرد: همچنین تشکیل کارگروه مشترک تهیه پرونده محل وقوع رویدادهای تأثیرگذار روند شکل‌گیری انقلاب‌ اسلامی در گیلان از دیگر موارد مطرح شده در این نشست است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.