کد خبر : 17531
تاریخ انتشار : شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی گیلان: نیروی انتظامی در صیانت از میراث‌فرهنگی که هویت تاریخی مردم است، تلاش‌های ارزنده‌ای دارد

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی گیلان: نیروی انتظامی در صیانت از میراث‌فرهنگی که هویت تاریخی مردم است، تلاش‌های ارزنده‌ای دارد
مدیرکل و جمعی از مسئولین میراث‌فرهنگی استان گیلان با فرمانده نیروی انتظامی این استان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پویشگران گیل:
ولی جهانی مدیرکل میراث فرهنگی استان به همراه جمعی از مسئولین این اداره کل با حضور در دفتر فرمانده نیروی انتظامی استان با سردار عزیزالله ملکی دیدار و گفتگو کرد.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان در این دیدار با تقدیر از همکاری و زحمات ارزشمند نیروی انتظامی در تعامل با این اداره کل گفت: نیروی انتظامی در صیانت از میراث‌فرهنگی که هویت تاریخی مردم استان می‌باشد تلاش‌های ارزشمندی را انجام داده است.
جهانی با بیان اینکه در زمینه گردشگری نیز نیروی انتظامی در برگزاری تورها، مجوزها، فضاهای اقامتی همکاری بسیار خوبی داشته است، ادامه داداین باعث افتخار است که امروز بخش خصوصی و دولتی در کنار هم یک هدف مشترک که رشد و اعتلای گردشگری، اقتصاد استان و مباحث فرهنگی است، را دنبال می‌کنند.
جهانی با بیان اینکه سالانه گردشگران زیادی از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید می‌کنند، اظهار کرد: نیروی انتظامی در تامین امنیت گردشگرانی که به نقاط مختلف استان سفر می‌کنند نقش بسزایی دارد.
وی همچنین در این دیدار گزارشی از روند توسعه گردشگری استان برگزاری جشنواره های فرهنگی ارائه نمود و گفت: گیلان هم اکنون به عنوان اولین مقصد گردشگری و با دارا بودن ظرفیتهای طبیعی و تاریخ گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند
سردار ملکی فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان نیز در این دیدار اظهار داشت: با همکاری دوجانبه و استفاده از پتانسیل های نیروی انتظامی در راستای تحقق اهداف با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نهایت همکاری را خواهیم داشت.

 

منبع: روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.