کد خبر : 13807
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۰:۰۹

معصومه نیک‌کار

۲۵۱ عرصه مستعد سرمایه‌گذاری در گیلان شناسایی شد

۲۵۱ عرصه مستعد سرمایه‌گذاری در گیلان شناسایی شد
تسهیل امور مربوط به حوزه کسب و کار و صدور مجوزهای بی نام به عنوان گامی تاثیر گذار بر کاهش بوروکراسی اداری

به گزارش پویشگران گیل:
اداره‌کل امور اقتصاد و دارایی گیلان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که ۲۵۱ عرصه مستعد سرمایه گذاری شناسایی شد و برای ۱۱۴ مجوز بی نام در بخش ها صادر گردید.
در این اطلاعیه آمده است: با تاکیدات مقامات استانی درخصوص تسهیل امور مربوط به حوزه کسب و کار و صدور مجوزهای بی نام به عنوان گامی تاثیر گذار بر کاهش بوروکراسی اداری و تسریع در روند سرمایه گذاری، مجموعه اقدامات و پیگیری های صورت گرفته با همکاری دستگاه‌های مربوطه در استان تا کنون منجر به شناسایی ۲۵۱ عرصه مستعد سرمایه گذاری و صدور ۱۱۴ مجوز بی‌نام در بخش های مختلف شده است.
همچنین با این حال جذب سرمایه های داخلی و خارجی و انتفاع از اثرات اقتصادی آن به عنوان هدف غائی صدور مجوزهای بی نام ممکن نخواهد بود مگر اینکه به موازات پیگیری صدور مجوزهای بی‌نام جدید ، اطلاع رسانی و بازاریابی مجوزهای صادره در سطح استانی ،منطقه ای، ملی و بین المللی به نحو مطلوب صورت گرفته و آگاهی کافی از ظرفیت های سرمایه گذاری استان برای گروه‌های هدف ایجاد شود .
در این اطلاعیه اعلام شد: به منظور دستیابی به الگوهای مناسب اطلاع رسانی و بازاریابی مجوزهای بی نام صادره، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آن مجموعه در اطلاع رسانی مجوزهای مذکور حداکثر تا ۲۵ فروردین ماه به این اداره کل ارائه شود.
گیلان با موقعیت راهبردی و هم مرز بودن با کشورهای حاشیه خزر و برخورداری از زیرساخت های زمینی ،دریایی و هوایی و بنادر ظرفیت های مناسبی برای سرمایه گذاری های داخلی و خارجی دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.