کد خبر : 10941
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۹:۱۳

افزایش ۵۹ درصدی تردد در محورهای گیلان

افزایش ۵۹ درصدی تردد در محورهای گیلان
در ۲۴ ساعت گذشته ۹۴ هزار و ۹۰۸ خودرو وارد این استان شده و ۸۹ هزار و ۶۶۹ خودرو نیز از گیلان خارج شده‌اند.

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به رشد ۵۹ درصدی تردد در محورهای استان، گفت: بیش از یک میلیون و ۷۷۷ هزار خودرو در محورهای گیلان تردد کرده اند.
فریبرز مرادی اظهار کرد: بر اساس گزارش دریافتی از ۴۲ دستگاه تردد شمار در مبادی ورودی و خروجی استان از آغاز طرح نوروزی تا کنون ورود و خروج یک میلیون و ۷۷۷ هزار خودرو ثبت شده است.
وی با بیان اینکه در این مدت یک میلیون و ۲ هزار خودرو از محورهای آزاد راه قزوین به رشت و محور رامسر به چابکسر وارد گیلان شده‌اند، گفت: ۷۷۵ هزار و ۵۹۵ خودرو نیز در این مدت از مبادی خروجی گیلان در محورهای رشت به قزوین و چابکسر به رامسر از گیلان خارج شده‌اند.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان اضافه کرد: بیشترین میزان ورودی خودرو به گیلان از محور آزاد راه قزوین به رشت با ثبت ۴۹۹ هزار و ۹۲۱ خودرو بوده و پس از آن در محور رامسر به چابکسر ورود ۳۳۵ هزار و ۹۲۹ خودرو به گیلان توسط دستگاه‌های تردد شمار ثبت شده است.
مرادی با بیان اینکه اوج تردد در محورهای ورودی و خروجی استان در ساعات ۱۷ تا ۱۸ عصر بود، گفت: بیشترین میزان خروجی خودرو از گیلان در روزهای گذشته در محور چابکسر به رامسر با ثبت خروج ۳۰۴ هزار و ۱۲۷ خودرو در این محور بود.
وی با اشاره به افزایش ۳۷ درصدی ورود خودرو به گیلان و ۲۲ درصدی خروج از استان از ابتدای طرح نوروزی تا کنون در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ادامه داد: در طول این مدت ۱۷ هزار و ۹۶۳ سفر درون استانی و برون استانی ثبت شده و ۹۰ هزار و ۳۵۹ مسافر هم جابجا شده‌اند.
مرادی اضافه کرد: از ابتدای طرح نوروزی تا کنون ۹ هزار و ۸۳۰ تماس از طریق سامانه ۱۴۱ دریافت شده و کارشناسان به مشکلات و سوالات مردم پاسخ داده اند.
تردد بیش از ۱۸۴ هزار خودرو در شبانه روز گذشته
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به تردد ۱۸۴ هزار و ۵۷۷ خودرو در راه‌های مواصلاتی گیلان در شبانه روز گذشته در مقایسه نخستین روز سال با مدت مشابه سال گذشته، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۹۴ هزار و ۹۰۸ خودرو وارد این استان شده و ۸۹ هزار و ۶۶۹ خودرو نیز از گیلان خارج شده‌اند.
مرادی افزود: بیشترین تردد در شبانه روز گذشته در محور امام زاده هاشم تقاطع سراوان با تردد دو هزار و ۳۹۴ خودرو و جاده لاهیجان به لنگرود با ثبت تردد دو هزار و ۳۱۴ خودرو به ثبت رسیده است.
وی همچنین اضافه کرد: در شبانه روز گذشته هزار و ۹۹۳ سفر درون استانی و برون استانی در محورهای مواصلاتی گیلان ثبت شده و ۱۰ هزار و ۴۲۷ مسافر جابجا شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.