کد خبر : 14043
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۳

معصومه نیک‌کار

پرداخت بیش از ۱۰میلیارد تومان تسهیلات مکانیزاسیون در رضوانشهر

پرداخت بیش از ۱۰میلیارد تومان تسهیلات مکانیزاسیون در رضوانشهر
دربخش امور اراضی، تعداد ۱۶۹ مورد اخطار درزمینه ساخت‌و‌سازها صادرشده است که ۴۶ مورد آن در داخل طرح هادی، ۸۰ مورد خارج از طرح‌های هادی و ۳۴ مورد هم در حال استعلام از بنیاد مسکن هستند.

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرجهادکشاورزی رضوانشهر گفت: برای مکانیزاسیون بخش کشاورزی این شهرستان بیش از ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به کشاورزان پرداخت شده است.
فرامزآصفی افزود: برای بالابردن توان بخش کشاورزی و مکانیزاسیون، به ۹۳ نفراز کشاورزان شالیکار درمناطق مختلف پره سر و رضوانشهر مبلغ بیش از ۱۰ میلیاردتومان تسهیلات بانکی اعطا شد.
وی همچنین با اشاره به پرداخت تسهیلات به متقاضیان کشاورزکارت و دامدارکارت گفت: در همین راستا مبلغ ۱۳۵ میلیون تومان به تعداد ۳۶ نفر از دارندگان کشاورزکارت و ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به ۸۰ نفراز دارندگان دامدارکارت پرداخت شد.
مدیرجهادکشاورزی رضوانشهردر ادامه افزود: دربخش مشاغل خانگی مبلغ ۶۸۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی کم بهره به ۲۷ نفر از متقاضیان این شهرستان پرداخت شد.
آصفی درادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بخش اموراراضی گفت: دربخش امور اراضی، تعداد ۱۶۹ مورد اخطار درزمینه ساخت‌و‌سازها صادرشده است که ۴۶ مورد آن در داخل طرح هادی، ۸۰ مورد خارج از طرح‌های هادی و ۳۴ مورد هم در حال استعلام از بنیاد مسکن هستند.
وی ادامه داد: درهمین راستا تعداد ۲۳ مورد پرونده‌های شکایت شده هستند و برای ۱۱ فقره حکم قضایی قلع وقمع صادر گردیده است.
شهرستان رضوانشهربا حدود ۸۰ هزارنفر جمعیت و دوبخش بنام های مرکزی وپره سر و ۱۲۰ روستا، در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.