کد خبر : 14024
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸

معصومه نیک‌کار

استاندار گیلان: تداوم خدمت به مردم با اجرای برنامه های راهبردی دولت سیزدهم

استاندار گیلان: تداوم خدمت به مردم با اجرای برنامه های راهبردی دولت سیزدهم
مدیران و مسئولان استان باید اخلاق اسلامی و مدیریت تحولی که مدنظر مقام معظم رهبری و آیت الله رئیسی برای خدمت جهادی و انقلابی به مردم است، را با بهره مندی از مباحث ارزشمند نماینده ولی فقیه در استان با حضور در جلسه شورای اداری و طرح موارد مدیریت اسلامی و انقلابی بیش از پیش به کار بندند.

به گزارش پویشگران گیل:
استاندار گیلان با اشاره به شعار تعیین شده سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب، اهتمام مدیران را تحقق این شعار و نیز تداوم خدمت به مردم با اجرای برنامه های راهبردی دولت سیزدهم عنوان کرد.
به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ اسدالله عباسی در دیدار با آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، با تسلیت ارتحال آیت الله رودباری، با اشاره به سخنان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی از جمله در خصوص ریل گذاری جدید دولت برای خدمت به مردم افزود: بیانات معظم له همیشه چراغ راه رشد و تعالی و نجات کشور بوده و اکنون با توجه به تاکیدات ایشان در سخنان تحویل سال جدید، تعهدات خدمت مسئولان در دولت سیزدهم افزوده شده است.
وی گفت: بر همین اساس خدمت به مردم بر اساس منویات مقام معظم رهبری و برنامه راهبردی دولت سیزدهم که مورد تاکید آیت الله دکتر رئیسی است، دستور کار جهادی و انقلابی مدیران استان در سال جدید است.
نماینده عالی دولت در گیلان اظهار کرد: باید مدیران و مسئولان خدا را ناظر بر اعمال خود بدانند در خدمت به مردم از هیچ کوششی فرو گذار نکنند.
عباسی همچنان با قدردانی از همراهی و دعای خیر آیت الله فلاحتی اظهار کرد: مدیران و مسئولان استان باید اخلاق اسلامی و مدیریت تحولی که مدنظر مقام معظم رهبری و آیت الله رئیسی برای خدمت جهادی و انقلابی به مردم است، را با بهره مندی از مباحث ارزشمند نماینده ولی فقیه در استان با حضور در جلسه شورای اداری و طرح موارد مدیریت اسلامی و انقلابی بیش از پیش به کار بندند.
استاندار گیلان با تاکید بر اینکه کار در دولت سیزدهم تعطیلات نمی شناسد، بیان کرد: از قبل از آغاز سال جدید با توجه به پیش بینی حضور گسترده مسافران به استان، تمهیدات لازم در حوزه های مختلف از جمله روان سازی ترافیک، توزیع مناسب کالاهای اساسی و ارزاق عمومی، استفاده بهینه از ساحل و موارد اینچنینی و با آغاز سال جدید از همان لحظات تحویل سال، نظارت بر روند اجرای امور به صورت میدانی و نیز تاکید بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در جهت رضایت مندی مردم در نقاط مختلف در حال انجام است.
عباسی ابراز امیدواری کرد که با همت و اراده موجود در دولت و با توجه به بیانات مقام معظم رهبری، سال جدید سالی توام با خیر و برکت و ترقی در همه حوزه ها بویژه بخش‌های زیربنایی، تولید، دانش بنیان و اشتغال زایی باشد.
نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت نیز در این دیدار با تسلیت ارتحال آیت الله رودباری و آرزوی سالی پر خیر و برکت برای مردم و مسئولان صدیق نظام اسلامی گفت: امیدواریم در سال جدید خداوند به همگان توفیق بدهد تا عملی را انجام دهیم که مورد رضایت خدا و امام زمان(عج) باشد.
آیت الله رسول فلاحتی افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان لحظات تحویل سال بیان کردند؛ مردم به این دولت امید دارند و وقتی در اخبار می بینند استاندار در آستانه تحویل سال ، به بازار میوه و تره بار می رود و نسبت به معیشت مردم احساس مسئولیت می کند، خوشحال می شوند و تاکنون اقدامات دولت در گیلان میدانی و امیدآفرین بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.