کد خبر : 8383
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲

فرماندهی انتظامی گیلان: بهره‌گیری از ظرفیت خیرین امنیت‌ساز ضروری است

فرماندهی انتظامی گیلان: بهره‌گیری از ظرفیت خیرین امنیت‌ساز ضروری است
سگاه انتظامی دهستان کیسم آستانه اشرفیه در زمینی به مساحت یکهزار و ۱۲۱ متر مربع و با زیربنای ۲۴۱ مترمربع احداث به مرحله افتتاح و بهره برداری رسیده است.

به گزارش پویشگران گیل:
فرماندهی نیروی انتظامی استان گیلان بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های خیرین امنیت‌ساز در مناطق مختلف استان گیلان تاکید کرد.
سردار عزیزاله ملکی در آیین افتتاح ساختمان تازه احداث شده پاسگاه انتظامی دهستان کیسم از بخش مرکزی آستانه اشرفیه اظهار داشت: موضوع امنیت یکی از مطالبات مهم مردم است که خیرین امنیت ساز با مشارکت خود نقش موثری در این خصوص دارند.
وی با بیان اینکه هم اکنون در این استان ۷۴ هزار متر مربع ابنیه انتظامی از محل اعتبارات بودجه سازمانی انتظامی و خیرین امنیت‌ساز در حال احداث است یادآور شد: با اجرای چنین ساختمان‌هایی تلاش می‌شود تا شان و منزلت مردم و مراجعه کنندگان حفظ شود.
فرماندهی نیروی انتظامی استان گیلان در ادامه ضمن قدردانی از کلیه خیرین امینت‌ساز و همچنین کلیه عوامل در جهت احداث ساختمان جدید پاسگاه انتظامی دهستان کیسم، اظهار داشت: امیدواریم با تلاش های کلیه عوامل انتظامی و خیرین امنیت ساز بتوانیم هرچه بهتر جوابگوی مردم مناطق مختلف شهری و روستایی در جهت ایجاد امنیت و آرامش باشیم.
پاسگاه انتظامی دهستان کیسم آستانه اشرفیه در زمینی به مساحت یکهزار و ۱۲۱ متر مربع و با زیربنای ۲۴۱ مترمربع احداث به مرحله افتتاح و بهره برداری رسیده است.
برای احداث این ساختمان حدود ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمانی انتظامی و همچنین کمک های خیرین امنیت ساز هزینه شده است.
دهستان کیسم بخش مرکزی آستانه اشرفیه دارای ۱۷ روستاست. شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان واقع شده و با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای ۱۰۵ روستا و حدود ۱۰۸ هزار نفر جمعیت است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.