کد خبر : 8041
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۸:۳۱

سرپرست فرمانداری رضوانشهر: تحقق شعار سال نیازمند عزم جدی همه مردم و مسئولان است

سرپرست فرمانداری رضوانشهر: تحقق شعار سال نیازمند عزم جدی همه مردم و مسئولان است
در طول سالهای گذشته انتخاب عناوین سال از سوی مقام معظم رهبری باتوجه به شرایط و موضوعات مهم سال، مسیر موفقیت، توسعه و شکوفایی در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی کشور را مشخص کرده است.

به گزارش پویشگران گیل:
سرپرست فرمانداری رضوانشهر گفت: تحقق شعار سال مورد تأکید رهبرمعظم انقلاب اسلامی، نیازمند عزم جدی همه مردم و مسئولان است.
سید نادر صفوی، در جمع تعدادی ازمردم و مسئولان بخش پره سر با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱، تحت عنوان تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین از سوی رهبرمعظم انقلاب اسلامی افزود: انتخاب عنوان سال نه صرفا یک شعار، بلکه راهکاری برای حل مشکلات کشور است و انتظار می رود نگاه به این مهم از حد تبلیغاتی خارج شود تا در عمل شاهد حرکت کشور به سمت توسعه اقتصادی باشیم.
سرپرست فرمانداری رضوانشهر بیان کرد: در طول سالهای گذشته انتخاب عناوین سال از سوی مقام معظم رهبری باتوجه به شرایط و موضوعات مهم سال، مسیر موفقیت، توسعه و شکوفایی در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی کشور را مشخص کرده است.
صفوی ادامه داد: با توجه به شرایط حساس کشور، دشمنان انقلاب تلاش کرده اند تا اقتصاد را به عنوان پاشنه آشیل مورد هدف قرار دهند، مسئله ای که از نگاه هوشمندانه رهبری دور نمانده و در طی سالهای اخیر با تاکید بر اقتصاد، معیشت مردم و مبحث تولید و خودکفایی با محوریت سیاست های اقتصاد مقاومتی مسیر حرکتی کشور را مشخص کرده اند.
وی در ادامه با اشاره به نامگذاری های صورت گرفته از سوی معظم اله در سالیان گذشته افزود: «جهاد اقتصادی»، «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه‌ی ایرانی»، «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، «اقتصاد مقاومتی، تولید_اشتغال»،«حمایت از کالای ایرانی»،«رونق تولید» و «جهش تولید» همه عناوینی بوده اند که مقام معظم رهبری با توجه به شرایط داخلی کشور و نیز در نظر گرفتن اهداف دشمنان برای ضربه زدن به ایران اسلامی نامگذاری کرده اند.
سرپرست فرمانداری رضوانشهر در ادامه گفت: بخشداران،شهرداران و همه دهیاران عزیز برای تحقق شعار امسال مورد تأکید رهبری تحت عنوان تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین از هیچ تلاشی فروگذار نکنند و برای تحقق این مهم بصورت شبانه روزی تلاش کنند.
شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت، دو بخش بنام‌های مرکزی و پره‌سر و ۱۲۰ روستا در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.