کد خبر : 26974
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۶

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان:

نیروهای مسلح حافظ منافا ملی امت اسلامی هستند

نیروهای مسلح حافظ منافا ملی امت اسلامی هستند
امروز ارتش یمن، عراق و سوریه و حزب‌الله لبنان هم به این باور رسیده‌اند که باید حافظ ولایت‌فقیه باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

آیت‌الله رسول فلاحتی در جمع صمیمی فرماندهی و کارکنان پایور مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا رشت به‌ مناسبت سالروز شهادت شهید صیاد شیرازی و هفته ارتش گفت: نیروهای مسلحِ ایران به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی دریایی راهبردی ارتشِ ما دارای ۲ ویژگی و چند نماد خاص هستند که آن‌ها را در دنیا متمایز کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به شاخصه ایمان و مردمی بودن نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران افزود: ایمانی که نیروهای مسلح ما از آن برخوردار است، در سایر ارتش‌های جهان وجود ندارد و لذا نیروهای مسلح ایران از دلِ مردم، با مردم و برای مردم هستند و زندگی می‌کنند.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه نیروهای مسلح ایران حافظانِ ارزش‌های اسلامی و منافع ملی امت اسلامی و ایران اسلامی هستند،تصریح نمود: نیروهای مسلح ما در راه خدا و حفظ ارزش‌ها، شهدایی را تقدیم کرده و در این مسیر جانفشانی‌های زیادی داشتند.

امام جمعه رشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، شهدای عرصه دریا تا شهدای انتظامی اخیر افزود: جان‌فشانی نیروهای مسلح ما امروز چندین هزار کیلومتر دورتر و با عبور موفقیت‌آمیز از اقیانوس‌ها و دریاها که مایه اعجاب ارتش‌های دنیا و جهانیان شد، قابل مشاهده است؛ دلاور مردانی که مقابل چشمان قدرت‌های پوشالی از آبراه‌های بزرگ عبور کرده و منجر به عقب‌نشینی آنان شدند.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح ایران حافظ و پشتیبان ولایت‌فقیه هستند و بسیاری از ارتش‌های منطقه نیز به این موضوع اذعان دارند،گفت: امروز ارتش یمن، عراق و سوریه و حزب‌الله لبنان هم به این باور رسیده‌اند که باید حافظ ولایت‌فقیه باشند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد علی صیاد شیرازی و مجاهدت و رشادت فراموش‌ناشدنی وی در عملیات مرصاد تصریح کرد: از سال ۵۹ که دولت بعثی عراق به کشورمان حمله کرد تا سال ۶۷ که قطعنامه ۵۹۸ امضا شد، هیچ روزی برای مردم کرمانشاه به سختی روزهای حمله منافقان و عملیات مرصاد نبود؛ مردم آن روزها در اضطراب زیادی به‌سر می‌بردند و منافقان کوردل نیز از هیچ جنایتی چشم‌پوشی نمی‌کردند اما خداوند منافقان را در همان ابتدای مسیر نابود کرد.

آیت‌الله فلاحتی ادامه داد: خداوند به ملت،جوانان و نیروهای مسلح ایران یاری رساند و به آنان عزت بخشید اما منافقان کوردل امروز آواره کشورها هستند و خوار و ذلیل شدند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی یک فرمانده و انسان زبده الهی بود عنوان کرد:نیروهای مسلح ما در دوران دفاع مقدس موفق شدند دشمنان را در دریا، زمین و هوا وادار به عقب‌نشینی کنند و این موفقیت‌ها با مجاهدت فرماندهان فداکاری همچون شهید صیاد شیرازی به‌دست آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.