کد خبر : 26586
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰

اجرای 465 کیلومتر شبکه گاز در گیلان

اجرای 465 کیلومتر شبکه گاز در گیلان
نصب بیش از 13 هزار انشعاب جدید گاز در سال گذشته

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

شرکت گاز استان گیلان در سال گذشته برای جذب مشترکین جدید گاز، مجموعاً 465 کیلومتر شبکه و تعداد 13هزار و 56 انشعاب گاز را در شهرها و روستاها اجرا و نصب کرده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با این مطلب گفت: با اجرای این عملیات، مجموع طول خطوط گاز در سراسر استان به بیش از 22 هزار و 350 کیلومتر است.

عیسی جمال نیکویی با بیان اینکه این میزان شبکه گذاری گاز نسبت به سال پیش از آن بیش از 200 درصد رشد داشته است، گفت: هدف اصلی شرکت گاز، برخورداری همه مردم عزیز گیلان در اقصی نقاط استان از نعمت گاز طبیعی می‌باشد و در همین راستا بیش از 88 درصد از شبکه اجرا شده در سال گذشته مربوط به مناطق روستایی استان بوده است.

جمال نیکویی در ادامه از نصب بیش از 13 هزار انشعاب جدید گاز در سال گذشته خبر داد و گفت: از این میزان، بالغ بر 65 درصد در مناطق کوهستانی و صعب العبور استان انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به اینکه هم اکنون مجموع تعداد انشعابات گاز در استان به 649 هزار عدد افزایش یافته است،اظهار داشت: با گسترش خطوط و تاسیسات گازرسانی، بازرسی و نظارت هرچه بیشتر و دقیق تر از تاسیسات بیش از گذشته مهم و ضروری می‌باشد.

وی در خاتمه با اشاره به نزدیک شدن به شروع دوره گرما و حذف تخفیفات گازبها، از همه مشترکین به ویژه مشترکین جدید درخواست نمود تا با رعایت الگوی مصرف، هزینه گاز خود را مدیریت نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.