کد خبر : 26160
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۷:۲۸

تجلیل رئیس مجلس شورای اسلامی از خانواده شهدا در آستانه‌اشرفیه

تجلیل رئیس مجلس شورای اسلامی از خانواده شهدا در آستانه‌اشرفیه
رئیس قوه مقننه و استاندار گیلان از خانواده شهیدان مجید یوسفی، سردار شهید مهدی خوش‌سیرت، شهید مهدی کامور و شهید مدافع حرم جمال رضی تقدیر کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

محمدباقر قالیباف در جریان سفر یک‌ روزه خود به استان گیلان با همراهی اسدلله عباسی استاندار گیلان از خانواده شهدای مدافع امنیت مهدی کامور و مجید یوسفی، شهید دوران دفاع مقدس سردار شهید مهدی خوش‌سیرت و شهید مدافع حرم جمال رضی تجلیل نمود.

شهید مجید یوسفی از رزمندگان مدافع حرم در جبهه سوریه و شهید مدافع امنیت بود که در اغتشاشات سال ۱۴۰۱ در عملیات دستگیری اغتشاشگران در بندرکیاشهر به شهادت رسید.

همچنین شهید مدافع امنیت مهدی کامور ۲۶ تیرماه ۱۴۰۱ در محل ایست بازرسی پلیس در شهر زاهدان حین انجام وظیفه برای تأمین نظم و امنیت کشور،بر اثر برخورد خودروی مهاجم با وی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید مدافع حرم جمال رضی هم ۱۴ فروردین سال ۹۵ در شهر حلب سوریه به شهادت رسید.

سردار عارف شهیدمهدی خوش‌سیرت پس از ۱۳بار جانبازی در عملیات‌های مختلف،سرانجام پس ازسال‌ها حضور مستمر و مداوم در جبهه‌های جنگ و رزم بی امان و مجاهدت در دو جبهه جهاد اصغر و جهاد اکبر،در عملیات نصر ۴، فتح ماووت عراق در شش تیرماه ۶۶ ساعت ندای ارجعی الی ربک را از معشوق حقیقی اش شنید و بی‌تابانه و لبیک گویان بسویش پرکشید و به دریای رحمت الهی پیوست و ستاره‌ای درخشان در آسمان انقلاب اسلامی ایران شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.