کد خبر : 25638
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷

رییس آتش نشانی رشت خبر داد؛

آماده باش ۲۰۰ آتش نشان رشت در چهارشنبه پایان سال

آماده باش ۲۰۰ آتش نشان رشت در چهارشنبه پایان سال
رییس آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت از آماده باش ۲۰۰ آتش نشان برای چهارشنبه پایان سال خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

شهرام مؤمنی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان از آماده باش تیم‌های عملیاتی آتش نشانان در ۱۵ ایستگاه آتش نشانی رشت خبر داد و گفت: رنگ و رخسار آخرین چهارشنبه امسال کمی متفاوت‌تر از سال‌های قبل است.

وی با تاکید بر اینکه شاید امسال ۲ بار و در دو سه‌شنبه آخر سال در آماده باش باشیم، افزود: مهم حفظ سلامت و داشتن لحظات خوش شهروندان در کنار خانواده و استقبالی ایمن از بهار است.

مؤمنی با اعلام آماده باش حدود ۲۰۰ تن از آتش نشانان و افسر ارشد به وسیله ۹۰ دستگاه خودروی سبک،سنگین، نیمه سنگین و موتور سیکلت در ۱۵ ایستگاه آتش نشانی رشت، گفت: در صورت لزوم تیم‌های عملیاتی به همراه خودروهای اطفایی در نقاط پر ترافیک شهر رشت مستقر خواهند شد.

وی با اشاره به حوادث دردناک ناشی از انفجار مواد محترقه در رشت و دیگر شهرهای کشور که موجبات آسیب شدید و یا فوت هموطنان شده ادامه داد: به شهروندان توصیه می‌شود با رعایت نکات ایمنی و پرهیز از مواد آتش زا حتی در کنار آتشی که دیگران و افراد ناشناس افروخته‌اند نه ایستند.

مؤمنی با اشاره به اینکه افروختن بالن آرزوها را خطری جدی برای آتش سوزی منازل مسکونی و دیگر اماکن دانست و گفت:به شدت از پرتاب مواد محترقه،کپسول‌های تحت فشار همچون اسپره، حشره کش به داخل آتش خودداری کنید.

وی با بیان اینکه مردم در صورت بروز حوادث ضمن خونسردی با شماره ۱۲۵ تماس حاصل بگیرند ابراز امیدواری کرد تا با رعایت ضوابط و هشدارهای ایمنی توسط شهروندان شاهد برپایی جشن چهارشنبه پایان سال توأم با شادی و نشاط باشیم.

 

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.