کد خبر : 25336
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱

در آستانه نوروز و با حضور استاندار؛

مانور طرح نظارتی بازار در گیلان برگزار شد

مانور طرح نظارتی بازار در گیلان برگزار شد
در آستانه آغاز ماه مبارک رمضان و ایام نوروز ، طرح نظارتی بازار با حضور نماینده عالی دولت در گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

اسدلله عباسی استاندار گیلان و در آستانه ماه مبارک رمضان و ایام نوروز ، همزمان با سراسر کشور از مانور طرح نظارتی بازار بازدید نمود.

وی در حاشیه با بیان اینکه اقلام اساسی به اندازه کافی در بازار موجود است،گفت: با تلاش‌های انجام شده تمامی اقلام اساسی و مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان و ایام نوروز تامین شده و مدیران عضو ستاد تنظیم بازار و بازرسان کمیته مشترک و نظارت باید بر توزیع صحیح کالا نظارت کافی کنند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به نظارت بر کیفیت مواد غذایی در ماه مبارک رمضان گفت: آش رشته،رشته خوشکار،مرغ ،گوشت و زولبیا و بامیه قوت قالب مردم گیلان در ماه مبارک رمضان است، از اینرو باید نظارتی مستمر در راستای کنترل قیمت،وزن و کیفیت محصولات یاد شده صورت گیرد.

استاندار گیلان از تشکیل گشت‌های مشترک بازرسی در گیلان خبر داد و افزود:دستگاه‌های نظارتی از جمله اداره‌کل صمت، تعزیرات حکومتی،بسیج اصناف و دادگستری در مرکز استان و تمامی شهرستان‌ها گشت‌های مشترکی را ایجاد کرده و به طور روزانه بر واحدهای صنفی و بازار نظارت دارند تا مردم در این حوزه متضرر نشوند.

عباسی با بیان اینکه فرمانداران باید کمیت ، کیفیت و میزان سهمیه آرد مورد اندازه نیاز نانوایی ها در همه شهرها و روستاهای گیلان را بررسی کنند،تصریح کرد: آرد به اندازه کافی در استان موجود است  و باید نیاز نانوایان در اختیارشان قرار گیرد.

وی با درخواست از مردم در خصوص گزارش تخلفات به نهادهای نظارتی استان و تمامی شهرستان‌های گیلان بیان کرد: سامانه ۱۲۴ به طور شبانه‌روزی در حال فعالیت بوده و آماده دریافت گزارشات مردمی است، از این رو از مردم درخواست دارم در صورت دریافت گزارش آن را از این سامانه به نهادهای نظارتی و یا به فرمانداران اعلام کنند.

استاندار گیلان همچنین در این بازدید در جریان آخرین اقدامات نظارتی بازار قرار گرفت و به دستگاه‌های نظارتی شرکت کننده در گشت مشترک بازرسی و نظارت گیلان در راستای کنترل قیمت اقلام اساسی در ماه مبارک رمضان و ایام نوروز دستوراتی را صادر کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.