کد خبر : 24749
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳

مدیرعامل توزیع برق گیلان:

آماده باش ۲۲۸ اکیپ عملیاتی برای مقابله با حوادث ناشی از بارش برف

آماده باش ۲۲۸ اکیپ عملیاتی برای مقابله با حوادث ناشی از بارش برف
مهدی زاده:از دست زدن و نزدیک شدن به سیم‌های پاره جدا خودداری کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

محمدتقی مهدی‌زاده گفت:با توجه به بارش شدید برف در گیلان بخش عمده شبکه‌های توزیع برق پایدار است.
مدیرعامل توزیع برق گیلان از حل مشکل خاموشی جنوب استان خبر داد و اضافه کرد: برق برخی نقاط رودبار که به علت مشکل فنی قطع شده بود با تلاش اکیپ عملیات توزیع برق دوباره وصل شد.
مهدی زاده از قطعی برق در چندین منطقه از گیلان خبر داد و بیان کرد: در حال حاضر در بخشی از مناطق شهر رشت و شهرهای سنگر، شفت، کوچصفهان و امامزاده هاشم خاموشی‌هایی حادث شده که اکیپ‌های عملیاتی کمکی نیز ضمن گسیل به این مناطق، درحال انجام فعالیت برای برطرف کردن خاموشی‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن هستند.
وی با بیان اینکه با توجه به بارش برف در اقصی نقاط گیلان، عطف به آمادگی قبلی شرکت توزیع نیروی برق استان و اقدامات پیشگیرانه طی ادوار گذشته؛ خوشبختانه وضعیت شبکه‌های توزیع برق در کل استان تقریباً پایدار است، افزود؛ تنها خاموشی‌های موردی در برخی نقاط به دلیل سقوط برف منازل و شاخه‌های درختان اتفاق افتاده است که همکاران و اکیپ‌های عملیاتی توزیع برق گیلان در حال برطرف سازی این موارد هستند.
مدیرعامل توزیع برق گیلان با بیان اینکه با توجه بسته بودن راه‌ها در برخی مناطق اکیپ‌های عملیاتی توزیع برق با پای پیاده در حال اعزام به محل هستند،گفت: این مسائل موجب کندی خدمات رسانی شده و ضریب ارائه خدمت را کاهش می‌دهد.
مهدی زاده از آماده باش ۲۲۸ اکیپ عملیاتی توزیع برق گیلان در مقابل بحران برف خبر داد و اضافه کرد: از شهروندان انتظار می‌رود هنگام برف روبی ساختمان، برف بام ساختمان‌ها را به هیچ وجه روی شبکه برق نریزند تا دچار سیم پارگی و قطع برق مجدد نشوند، همچنین از دست زدن و نزدیک شدن به سیم‌های پاره جدا خودداری کنند.
مهدیزاده ادامه داد: شهروندان هرگونه خاموشی و حوادث احتمالی را از طریق تلفن ۱۲۱ و نرم افزار برق من اطلاع‌رسانی کنند.

 

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.