کد خبر : 19506
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۰۷

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان: پیگیری جدی پروژه‌ها تا حصول نتیجه

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان: پیگیری جدی پروژه‌ها تا حصول نتیجه
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان در دیدار با کارکنان ستادی شرکت بر پیگیری جدی پروژه ها تا حصول نتیجه تاکید کرد.

به گزارش پویشگران گیل:

محمود دشت بزرگ مدیرعامل برق منطقه‌ای گیلان صبح امروز در حرکتی تازه به اتفاق تنی چند از مدیران با حضور در محل کار معاونت‌ها، دفاتر و ادارات ستاد برق منطقه‌ای گیلان با مجموعه کارکنان این شرکت دیدار و گفت وگوی صمیمانه داشت.
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان ضمن بررسی چگونگی روند کاری معاونت‌ها به صورت حضوری و از نزدیک، دستورات لازم برای تسریع کارها را صادر کردند و خواستار تلاش مضاعف در خدمت رسانی به مردم شدند.
محمود دشت بزرگ  ضمن تشکر از زحمات کارکنان گفت: پروژه های فعال و در دست اقدامی که باید قبل از اوج بار سال آتی به بهره برداری برسند،به طور مستمر پیگیری و دنبال شوند و با برنامه و تلاش شبانه روزی به نتیجه برسند.
وی افزود:عدم بهره برداری از پروژه ها در موعد مقرر، معایب و زیان های متعددی از جمله از دست رفتن منابع مادی، عدم برخورداری از مزایای بهره برداری بهنگام از پروژه ها توسط مردم شریف و فهیم استان، به هدر رفتن وقت، توان و زحمات کارشناسی دارد که گاها جبران عواقب آن غیرقابل ممکن می باشد.
رئیس هیات مدیره شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان گفت: انتظار می‌رود در اجرای پروژه‌ها، برنامه‌های دقیق با تمام جزئیات داشته باشیم و تا حصول نتیجه،دست از کار و تلاش برنداریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.