کد خبر : 19336
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۴

تعامل و هم‌گرایی در پیش‌برد اهداف فرهنگی

تعامل و هم‌گرایی در پیش‌برد اهداف فرهنگی
معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی سفر یک روزه به استان گیلان با نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام درمجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو نمود.

به گزارش پویشگران گیل:
امین‌کمالوندی در دیدار با نماینده مردم رشت در مجلس که به‌ منظور ایجاد پل‌های ارتباطی موثر میان مسئولان کشوری و نمایندگان مردم صورت‌ گرفت، به تشریح ظرفیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خدمات‌رسانی به مخاطبان و گستره برنامه‌های این مجموعه پرداخت.
معاون توسعه و مدیریت منابع کانون کشور از ضرورت به‌روزرسانی زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مراکز کانون صحبت‌ و با اشاره به رویکرد نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و فرصت‌سازی آنان برای جامعه و ساکنان حوزه‌های انتخابیه گفت: حمایت نمایندگان مردم درخانه ملت، مورد انتظار است.
وی از ضرورت اختصاص منابع لازم برای تعمیر و تجهیز مراکز فرهنگی هنری سخن‌ و با خاطرنشان‌ نمودن جایگاه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تصویب بودجه‌های لازم برای مجموعه‌های فعال در حوزه کودک و نوجوان افزود: به یقین این تلاش‌ها به ایجاد فرصت‌های مناسب برای نسل کودک و نوجوان کمک‌ می‌کند.
لزوم مشارکت مسئولان استانی برای تکمیل مرکز درحال احداث کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان خمام نیز از اهم موضوع‌هایی بود که معاون توسعه مدیریت و منابع کانون بر آن تاکیدداشت و با خاطرنشان‌کردن برخی موانع، پیگیری همه‌جانبه جهت بهره‌مندی کودکان و نوجوان از این ظرفیت فرهنگی را خواستار شد.
نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام درمجلس شورای اسلامی نیز با استقبال از افزایش همکاری‌های مسئولان برای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی کشور و استان گفت: نمایندگان خانه ملت برای تحقق این مهم تلاش‌ می‌کنند.
جبارکوچکی نژاد دراین میان به آشنایی خود از فعالیت‌های کانون اشاره‌ و با یادآورشدن مصوبات مجلس درخصوص حمایت از مجموعه‌های فرهنگی گفت: اختصاص منابع لازم به کانون در برنامه هفتم توسعه، مدنظر قرار می‌گیرد.
عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ هم‌چنین، پیگیری‌های مستمر برای گشایس کانون پرورش فکری خمام را یادآور شد و بر ادامه‌ یافتن این تلاش‌ها تاکی نمود.
سیدجلیل‌میرعظیمی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان نیز در این نشست، به ارایه گزارشی درارتباط با تلاش‌های انجام شده درجهت جذب منابع مالی برای تعمیر و تجهیز مراکز فرهنگی هنری سطح استان هم‌چنین، اقدامات صورت‌ گرفته درمسیر تکمیل ساختمان درحال احداث مرکز فرهنگی هنری کانون خمام‌ پرداخت.

منبع: روابط‌ عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.