کد خبر : 18949
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵

سرپرست آفرینش‌های ادبی و هنری کانون کشور:رویکرد کانون پرورش فکری،حرکت در مسیر مردمی‌سازی قصه و قصه‌گویی است

سرپرست آفرینش‌های ادبی و هنری کانون کشور:رویکرد کانون پرورش فکری،حرکت در مسیر مردمی‌سازی قصه و قصه‌گویی است
باشگاه رویش استعدادهای ادبی نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در دهکده ساحلی بندرانزلی گشایش می‌یابد.

به گزارش پویشگران گیل:
مجتبی حاذق، سرپرست آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کانون کشور در آیین پایانی مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی کانون در استان گیلان در جمع مسئولان، صاحبان قلم و اندیشه و علاقه‌مندان به هنر قصه ‌و قصه‌گویی سخنان خود را با خوانش شعری در ارتباط با نقش و جایگاه قصه‌گویی در ارایه غیرمستقیم آموزه‌های تربیتی آغاز و کارکردهای این ابزار تربیتی را فراتر از پند و سخن صرف دانست.
وی هم‌چنین، رویکرد کانون پرورش فکری در ارتباط با این ابزار هنری و حرکت در مسیر مردمی‌سازی قصه و قصه‌گویی را مورد توجه قرار داد و با اشاره به استقبال روزافزون از این گنجینه سرزمین مادری گفت: با اهداف ترسیم شده فاصله داریم و باورمندیم،برگزاری جشنواره‌های قصه‌گویی نقش مهمی در نیل به این هدف‌ها دارد.
وی تلاش‌های همکاران کانون برای ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ قصه‌گویی را اثربخش خواند و این حرکت‌های فرهنگی را شایسته قدردانی ارزیابی‌ نمود.
این مسئول فرهنگی از برگزاری یک رویداد مهم ادبی کشوری به میزبانی استان گیلان خبر داد و افزود: طی روزهای منتهی به پایان هفته جاری، این‌گردهم‌آیی مهم و گشایش باشگاه رویش استعدادهای ادبی نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در دهکده ساحلی بندرانزلی شاهد خواهیم‌ بود.
سرپرست آفرینش‌های ادبی و هنری کانون کشور با قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری مرحله استانی بیست‌وپنجمین جشنواره قصه‌گویی کانون پرورش فکری در گیلان گفت: این حرکت‌های سازنده به تحقق اهداف فرهنگی این نهاد کمک‌ می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.