کد خبر : 18224
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:قابلیت‌های ارزشمند رادیولوژی در اقدامات تشخیصی،قابل تقدیر است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:قابلیت‌های ارزشمند رادیولوژی در اقدامات تشخیصی،قابل تقدیر است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با صدور پیامی، فرارسیدن روز جهانی رادیولوژی را تبریک گفت و از زحمات تمامی پرتونگاران قدردانی نمود.

به گزارش پویشگران گیل:
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان،در پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان آمده است:
هشتم نوامبر مصادف با ۱۷ آبان ماه که به عنوان روز جهانی رادیولوژی نامگذاری شده است، بهانه ای برای یاد آوری قابلیت‌های ارزشمند حوزه رادیولوژی در اقدامات تشخیصی و قدردانی از تلاشگران این عرصه است.
بی تردید، گسترش و توسعه  رشته رادیولوژی در نظام سلامت جهان و از جمله کشور ایران، نشانگر اهمیت این رشته در کمک به تشخیص‌های درمانی و تسکین آلام بیماران است.
در سال های اخیر با  استقرار و راه اندازی تجهیزات تصویربرداری و پرتونگاری در مراکز درمانی جهت بهره مندی بیماران و تلاش مضاعف پزشکان و کارشناسان این حوزه، تحولات شگرفی در ارتقای شاخص سلامت و بهبودی بسیاری از بیماران ایجاد شده است.
در ایام شیوع بیماری کرونا نیز تلاشگران حوزه رادیولوژی علیرغم دشواری ها و خطرات این بیماری، شبانه روز پا به پای کادر درمان، در انجام رسالت خطیر خود از هیچ کوششی دریغ نورزیدند که جای بسی تقدیر دارد.
اینجانب ضمن تبریک  فرا رسیدن روز جهانی رادیولوژی، از زحمات تمامی پرتونگاران به ویژه متخصصین، کارشناسان و دانشجویان رشته رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی گیلان  قدردانی نموده و از درگاه ایزد منان برای همگان سلامتی و توفیق روزافزون مسالت دارم.
دکتر محمدتقی آشوبی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.