کد خبر : 7403
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱

استاندار گیلان: توزیع اعتبارات در استان به‌ صورت عادلانه خواهد بود

استاندار گیلان: توزیع اعتبارات در استان به‌ صورت عادلانه خواهد بود
مطالبات مردم گیلان در بخش های مختلف ازجمله در حوزه توسعه و عمران، احصاء شده و در دستور کار مدیریت استان قرار دارد و این بازدیدها در جهت شتاب بخشی به امور و رفع موانع اجرایی در میدان عمل است.

به گزارش پویشگران گیل:
استاندار گیلان گفت: نگاه دولت سیزدهم و خدمتگزاران مردم در گیلان، توزیع عادلانه اعتبارات و توسعه همه جانبه در همه نقاط استان است‌.
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان، اسدالله عباسی پیش از حضور در گردهمایی ائمه جمعه استان، از پروژه در حال ساخت مرکز جامع سلامت شبکه بهداشت و درمان چابکسر، بازدید و همچنین با امام جمعه این شهر دیدار کرد.
وی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه های متعددی در استان وجود دارد که متاسفانه به‌دلایل مختلف نیمه کاره رها شده‌اند در حالیکه همه این پروژه‌ها از مطالبات به‌حق مردم است که باید تعیین تکلیف شوند.
استاندار گیلان تصریح کرد: شایسته مردم شریف نیست که از کمترین امکانات بویژه در حوزه بهداشت و درمان بی‌بهره باشند.
وی ادامه داد: پروژه مرکز جامع سلامت چابکسر ، یکی از پروژه‌های نیمه تمام در گیلان است که پیشرفت فیزیکی مناسبی ندارد و باید سریعا به نفع مردم تعیین تکلیف شود.
عباسی افزود: اعتبارات تخصیص یافته به گیلان به‌ویژه مصوبات سفر پرخیر و برکت رئیس جمهوری به نحویست که باید زمان بهره‌برداری و سرعت عمل اجرای پروژه های عمرانی مخصوصا در حوزه های سلامت و درمان توسط متولیان امر تسریع یابد.
وی خاطرنشان کرد: مطالبات مردم گیلان در بخش های مختلف ازجمله در حوزه توسعه و عمران، احصاء شده و در دستور کار مدیریت استان قرار دارد و این بازدیدها در جهت شتاب بخشی به امور و رفع موانع اجرایی در میدان عمل است.
همچنین در دیدار استاندار گیلان و امام جمعه چابکسر، در ارتباط با مشکلات منطقه و اهمیت تسریع و اهتمام مسئولان برای رفع آنها در راستای تسهیل و ارتقاء خدمات رسانی به مردم گفتگو شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.