کد خبر : 16630
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۷:۲۷

با حضور مهمانان خارجی ؛ نشست مأموریت کتابخانه‌های عمومی برگزار می‌شود

با حضور مهمانان خارجی ؛ نشست مأموریت کتابخانه‌های عمومی برگزار می‌شود
نشست «مأموریت کتابخانه‌های عمومی؛ با نگاهی به تجربه های ایرانی و جهانی» با حضور مهمانان خارجی همایش بین المللی کتابخانه های عمومی و کسب و کارهای کوچک برگزار می شود.

به گزارش پویشگران گیل:
نشست مأموریت کتابخانه‌های عمومی؛ با نگاهی به تجربه‌های ایرانی و جهانی» شنبه ۲۲ مهرماه ۱۴۰۲ با حضور مهمانان خارجی همایش بین‌المللی کتابخانه‌های عمومی و کسب‌وکارهای کوچک برگزار می‌شود.
در این نشست سعید اسدی، دانشیار علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه شاهد و سردبیر فصلنامه علمی-پژوهشی تحقیقات اطلاع‌رسانی و کتابخانه‌های عمومی؛ داوود حاصلی، استادیار علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه خوارزمی و فاطمه شیخ شعاعی، دانشیار علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه تهران و رئیس مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی وزارت بهداشت سخنرانی خواهند کرد.
علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند شنبه ۲۲ مهرماه از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح به کتابخانه مرکزی پارک شهر تهران به نشانی خیابان وحدت اسلامی، خیابان بهشت، ورودی شماره ۴ پارک، مراجعه کنند.
این نشست در راستای همایش بین‌المللی «کتابخانه‌های عمومی و کسب‌وکارهای کوچک» با حضور مهمانان خارجی همایش و همچنین به صورت زنده از پایگاه اطلاع‌رسانی iranpl.ir و صفحه آپارات نهاد aparat.com/iranpl پخش خواهد شد.
همایش بین‌المللی «کتابخانه‌های عمومی و کسب‌وکارهای کوچک» با هدف شناسایی راهکارها، ایده‌ها، تجربه‌ها، ضعف‌ها، چالش‌ها و چشم‌اندازها برای استفاده از ظرفیت کتابخانه‌های عمومی به‌منظور مشارکت فعال در فضای کسب‌ وکار کشور و فراهم‌آوردن بستری برای توجه به نقش و جایگاه کتابخانه‌های عمومی در رونق‌بخشیِ اقتصادی با حمایت از اقدامات کارآفرینانه و کسب‌وکارهای کوچک، با مشارکت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و انجمن علمی ارتقای کتابخانه‌های عمومی ایران در روزهای ۲۵ و ۲۶ مهرماه ۱۴۰۲ به میزبانی شهر مشهد برگزار خواهد شد.
نخستین همایش بین‌المللی کتابخانه‌های عمومی با موضوع «طراحی و توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی؛ الگوها، تجربه‌ها و ایده‌ها» اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در شهر شیراز برگزار شده بود که با استقبال گسترده استادان داخلی و بین‌المللی مواجه شد.

منبع:پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.