کد خبر : 1490
تاریخ انتشار : جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵

دکتر رسول فرخی:با مدیریت منجسم میتوان به حداقل‌های موردنظر در زمینه رشد تولید رسید

دکتر رسول فرخی:با مدیریت منجسم میتوان به حداقل‌های موردنظر در زمینه رشد تولید رسید
رسیدن به وضع مطلوب مورد نظر رهبر انقلاب در حوزه اقتصادی نیازمند راهکارهای مناسب در بین هر سه قوه مقننه، مجریه و قضاییه و همچنین زیرمجموعه های آن است.

به گزارش پویشگران گیل:
دکتر رسول فرخی گفت: در حال حاضر وضعیت اقتصادی مناسبی در کشور وجود ندارد اما پتانسیل ،امکانات و داشته های کشور آنقدر زیاد است که با مدیریت منسجم و تلاشگر می‌توان علیرغم تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان به حداقل‌های موردنظر در زمینه رشد تولید و صنعت برسیم.
دکتر فرخی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی در آیین بازگشایی کارخانه صنایع پوشش ایران در رشت با انتقاد از راهبرد دهه اول انقلاب درخصوص اینکه گیلان استان کشاورزی است، گفت: این نگرش در طول سال‌ها منجر به از بین رفتن صنعت گیلان گردید.
وی با اشاره به شعار رشد تولید و مهار تورم که از سوی رهبر معظم انقلاب نام گذاری شد، بیان داشت: رسیدن به وضع مطلوب مورد نظر رهبر انقلاب در حوزه اقتصادی نیازمند راهکارهای مناسب در بین هر سه قوه مقننه، مجریه و قضاییه و همچنین زیرمجموعه های آن است.
نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس با تاکید بر اینکه قوای سه گانه در وضعیت کنونی محکوم به موفقیت هستند، افزود:در حال حاضر وضعیت اقتصادی مناسبی در کشور وجود ندارد اما پتانسیل، امکانات و داشته‌های کشور آنقدر زیاد است که با مدیریت منسجم و تلاشگر می‌توان علیرغم تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان به حداقل‌های موردنظر در زمینه رشدزمینه رشد تولید و صنعت برسیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.