کد خبر : 16094
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان:انتقال فرهنگ شهدا به دانش آموزان مهم‌ترین رسالت است

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان:انتقال فرهنگ شهدا به دانش آموزان مهم‌ترین رسالت است
محمدحسین رمضانی:خانواده های شهدا نماد ایستادگی و مقاومت هستند و انتقال فرهنگ شهدا به دانش آموزان از مهم ترین مأموریت های آموزش و پرورش است.

به گزارش پویشگران گیل :  
محمدحسین رمضانی در دیدار با مادر مکرمه شهیدان یوسفی در پیربازار رشت با اشاره به ایثار خانواده‌ها در دوران ۸ سال جنگ تحمیلی اظهار داشت: شهدا با ایثار جان خود بزرگ ترین سرمایه زندگی شان را فدا کردند و ما میراث داران فرهنگ شهید و شهادت هستیم.
وی با اشاره به اهمیت انتقال مفاهیم جبهه و جهاد به دانش آموزان خاطرنشان کرد: انتقال فرهنگ شهدا به دانش آموزان و ایجاد حسّ خودباوری در نسل آینده ساز ایران اسلامی از مهم ترین وظایف راهبردی آموزش و پرورش است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با قدردانی از شکیبایی خانواده های معظم شهدا خطاب به مادر شهیدان یوسفی گفت: سکوت، صبر و مناعت طبع شما الگوی رفتاری و چراغ راه ما در خدمت به آموزش و تربیت کودکان و نوجوانان این مرز و بوم است.
شهیدان قدرت‌الله، محمد و محمود سه شهید خانواده یوسفی هستند که به عنوان بسیجی در دوران هشت سال دفاع مقدس در دفاع از تمامیت ارضی کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسیدند.
پاسدار شهید محمدیوسفی فرزند غلامحسن در بهار سال ۱۳۴۷ شمسی در روستای شمسه بیجار چشم به جهان گشود.وی در بیست و دوم تیر ماه ۶۳ در مریوان به شهادت رسید.
شهید قدرت الله یوسفی در چهارم فروردین سال ۱۳۳۹در پیربازار از توابع رشت دیده به جهان گشود. و در هفتم مرداد سال ۶۴ در عملیات قادر در منطقه اشنویه به شهادت رسید.
شهید محمود یوسفی معروف به بشیر در  سال ۱۳۴۹ شمسی در روستای شمسه بیجار به دنیا آمد. وی سرانجام در عملیات کربلای ۵ در بیست و دوم دی ماه سال ۶۵ در منطقه شلمچه به آرزوی خود یعنی شهادت دست یافت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.