کد خبر : 12507
تاریخ انتشار : شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲

معصومه نیک کار

کشف دارو و مکمل قاچاق در رودبار

کشف دارو و مکمل قاچاق در رودبار
كشف ۱۶ هزار و ۷۱۰ عدد قرص، ۳ هزار و ۳۸۳ عدد آمپول و ۱۶۸ قوطي پودر مكمل و انرژي‌زا قاچاق در بازرسي از اين خودرو

به گزارش پویشگران گیل:
فرمانده انتظامي استان گفت: افزون بر 20 هزار قلم دارو و مکمل انرژي‌زا قاچاق در شهرستان رودبار کشف شد.
سردار “عزيزاله ملكي”در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اشاره به اینکه اغلب داروها و مكمل‌هاي قاچاق و غير مجاز به صورت غیربهداشتی و غیر قانونی و در شرایط نامناسب تهیه و نگهداری می‌شوند و استفاده از آنها ممکن است عوارض جبران‌ناپذیری داشته باشد، اظهار داشت: پليس با افرادي كه بخواهند به هر نحوي امنيت و سلامت مردم را به خطر بياندازند، برخورد قاطع و قانوني مي‌كند.
وي در ادامه گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی رودبار حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در محور مواصلاتی این شهرستان به سمت رشت به یک دستگاه خودرو پراید وانت که از مسیر جنوب به شمال در حال تردد بود، مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند.
فرمانده انتظامي استان گيلان از كشف ۱۶ هزار و ۷۱۰ عدد قرص، ۳ هزار و ۳۸۳ عدد آمپول و ۱۶۸ قوطي پودر مكمل و انرژي‌زا قاچاق در بازرسي از اين خودرو خبر داد و با اعلام اينكه کارشناسان ارزش تقريبي این کشفیات را ۵ میلیارد و ۹۰۰ ميليون ریال برآورد كردند، افزود: در این رابطه متهم ۳۵ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده براي سير مراحل قانوني در اختيار مرجع قضائی قرار گرفت.
اين مقام ارشد انتظامي در پايان به تلاش‌هاي شبانه‌روزي مجموعه انتظامي براي پيشگيري از وقوع جرايم در سطح جامعه اشاره كرد و بيان داشت: پليس در راستاي برخورد با مجرمان و متخلفان از هيچ تلاشي دريغ نمي‌كند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.