کد خبر : 2541
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵

نماینده مردم شهرستان بندرانزلی در مجلس: کتابخانه عمومی روستای آبکنار باید تا پایان سال به بهره برداری برسد

نماینده مردم شهرستان بندرانزلی در مجلس: کتابخانه عمومی روستای آبکنار باید تا پایان سال به بهره برداری برسد
کتابخانه عمومی روستای آبکنار شهرستان بندرانزلی در 18 بهمن ماه سال 1392 بر اثر بارش برف سنگین دچار خسارات فراوان و بکلی تخریب شد.

به گزارش پویشگران گیل:
احمد دنیامالی، نماینده مردم شهرستان بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با حضور در روستای آبکنار، ضمن بازدید از پروژه کتابخانه عمومی این منطقه از لزوم بهره برداری کامل این پروژه تا پایان سال جاری خبر داد.
به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان، احمد دنیامالی، نماینده مردم شهرستان بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با همراهی محمد پورخوش سعادت، فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان بندر انزلی؛ نجمه فکوری، رئیس اداره کتابخانه های عمومی و جمعی از روسای ادارات و مسئولین این شهرستان ضمن حضور در روستای آبکنار از پروژه در حال احداث کتابخانه عمومی بازدید کرد.
نماینده مردم شهرستان بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی در جریان این بازدید که به منظور بررسی آخرین وضعیت پروژه کتابخانه عمومی آبکنار صورت پذیرفت با تاکید بر ضرورت اتمام این مرکز فرهنگی تا پایان سال جاری از برنامه ریزی های لازم برای تخصیص اعتبارات لازم برای تحقق این امر خبر داد.
احمد دنیامالی با بیان اینکه آبکنار جزو اولین روستاهای دارای کتابخانه عمومی در استان بوده و مردم این منطقه نیازمند احیای این مرکز فرهنگی در سریعترین زمان ممکن هستند ضمن تشکر از تلاش های مجموعه کتابخانه‌های عمومی شهرستان بندرانزلی از لزوم هم افزایی بیشتر در سطح شهرستان برای اتمام این پروژه سخن گفت.
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بندر انزلی نیز در دیدار با نماینده مردم شهرستان بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در پروژه، از پیشرفت فیزیکی ۸۰درصدی این کتابخانه و آغاز مراحل نصب تجهیزات، محوطه سازی و تامین سیستم های گرمایش و سرمایشی خبر داد.
نجمه فکوری سنگاچین اعتبار مورد نیاز برای اتمام کتابخانه عمومی آبکنار را 6 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: امیدواریم با حمایت‌های همیشگی مسئولین شهرستان این اعتبار بزودی در اختیار مجموعه کتابخانه ها قرار بگیرد و ما شاهد افتتاح و بازگشایی مجدد تنها کتابخانه عمومی این منطقه باشیم.
گفتنی است کتابخانه عمومی روستای آبکنار شهرستان بندرانزلی در 18 بهمن ماه سال 1392 بر اثر بارش برف سنگین دچار خسارات فراوان و بکلی تخریب شد. همچنین آغاز عملیات احداث این کتابخانه در سال 1393 با اسکلت بتنی آغاز و در سال 1398 با تزریق اعتبارات لازم سرعت بیشتری گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.