کد خبر : 12351
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰

یکی از مهم‌ترین رویکردهای سازمان بیمه سلامت حرکت به سمت سلامت محوری است

یکی از مهم‌ترین رویکردهای سازمان بیمه سلامت حرکت به سمت سلامت محوری است
نگاه بیمه‌ها باید عوض شود و پیشنهاد ما این است که سازمان‌های بیمه گر پایه سلامت در طول برنامه درصدی از اعتبارات مصوب سال خود را در راستای گسترش اصول پیشگیری در سطح جامعه در موارد خودمراقبتی از جمله ورزش ، تغذیه سالم هزینه کنند.

به گزارش پویشگران گیل:
دکتر عابدی معاون پیشگیری و خدمات پایه سلامت سازمان بیمه سلامت ایران در دیدار با مدیرکل ، معاونین و کارشناسان بیمه سلامت گیلان گفت: بیمه سلامت، رویکرد سلامت محور دارد و خوشبختانه بیمه سلامت در حال حاضر به بحث پیشگیری توجه دارد و این مسئله را در اولویت قرار داده است.
وی افزود:رویکرد پیشگیرانه یکی از رویکردهایی است که سازمان های بیمه گر پایه باید با برنامه ریزی مدون و طولانی مدت دنبال کنند.
معاون پیشگیری و خدمات پایه سلامت سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به اینکه جایگاه بیمه سلامت در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۱ تلاش درراستای محورهایی مانند نیروی انسانی، فرآیندها و تامین منابع مالی پایدار برای حوزه سلامت است،افزود : نگاه بیمه‌ها باید عوض شود و پیشنهاد ما این است که سازمان‌های بیمه گر پایه سلامت در طول برنامه درصدی از اعتبارات مصوب سال خود را در راستای گسترش اصول پیشگیری در سطح جامعه در موارد خودمراقبتی از جمله ورزش ، تغذیه سالم هزینه کنند.
وی در ادامه گفت: ما باید از ظرفیت فناوری‌ها با نگاه و دید به آینده استفاده کنیم و یکی از بهترین ابزارهای هوشمندسازی سامانه‌ها است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.