کد خبر : 12245
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۸

معصومه نیک‌کار

ایروان ارمنستان میزبان نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی مناطق آزاد

ایروان ارمنستان میزبان نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی مناطق آزاد
هیئت اقتصادی سازمان منطقه آزاد انزلی به ریاست سرپرست سازمان همراه با سه شرکت صادرات محور منطقه در این رویداد اقتصادی حضور دارند.

به گزارش پویشگران گیل:
حضور سازمان منطقه آزاد انزلی همراه با سه شرکت صادرات محور در این رویداد اقتصادی
به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی نمایشگاه عرضه بسته‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از سوم لغایت پنجم شهریورماه در پایتخت ارمنستان با حضور سازمان‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و شرکت‌های فعال در این مناطق در مرکز نمایشگاهی ایروان اکسپو برپا خواهد شد
در این نمایشگاه ۶۰ شرکت از بخش خصوصی حضور دارند که با هدف بازاریابی و توسعه صادرات به ارمنستان و اتحادیه اوراسیا در نمایشگاه حضور یافته‌اند.
هیئت اقتصادی سازمان منطقه آزاد انزلی به ریاست سرپرست سازمان همراه با سه شرکت صادرات محور منطقه در این رویداد اقتصادی حضور دارند.
گفتنی است در افتتاحیه این نمایشگاه وزیر اقتصاد کشور ارمنستان حضور خواهد یافت و با هماهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایروان، دیدارهایی با وزرای اقتصاد ‌و زیرساخت و مقامات حوزه گمرک و محیط زیست ارمنستان در حاشیه‌ی برگزاری نمایشگاه صورت خواهد گرفت تا درخصوص مسایل فی‌مابین گفت‌وگو شود.
شرکت‌های ایرانی حاضر در این رویداد در حوزه صنایع ساختمانی، فلزی، قطعات خودرو، لوازم خانگی، شوینده، آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی، محصولات پالایشگاهی و شیمیایی، البسه، کیف و کفش، ارائه خدمات درمانی و پزشکی و گردشگری فعالیت دارند.
سازمان منطقه آزاد انزلی از فعالان تجاری، گردشگری و سرمایه‌گذاران ارمنستان جهت بازدید از این نمایشگاه، دعوت به عمل می آورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.