کد خبر : 12237
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹

شهردار رشت: افزایش ماندگاری گردشگران در رشت با اجرای پروژه‌های تالاب عینک و گیل‌لند

شهردار رشت: افزایش ماندگاری گردشگران در رشت با اجرای پروژه‌های تالاب عینک و گیل‌لند
تالاب عینک جاذبه‌ای دیدنی و بی‌نظیر در دل رشت است.

به گزارش پویشگران گیل:
شهردار رشت بر ضرورت تدوین مناسب بسته‌های سرمایه‌گذاری به منظور جذب سرمایه گذار در این شهر تاکید کرد و گفت: اجرای پروژهای تالاب عینک و گیل لند موجب افزایش ماندگاری گردشگران در سطح شهر رشت می‌شود.
رحیم شوقی، شهردار رشت در جلسه بررسی طرح‌های جذب سرمایه‌گذار در محل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی با حضور رئیس کمیسیون توسعه پایدار شورا با تاکید بر ارائه طرح‌های مناسب گردشگری برای جذب سرمایه‌گذار، اظهار کرد: پروژه‌های تالاب عینک و گیل‌لند بستر مناسبی برای جذب سرمایه‌گذار محسوب می‌شوند.
وی بر ضرورت تدوین مناسب طرح‌ها و بسته‌های سرمایه‌گذاری به منظور جذب سرمایه‌گذار در رشت تاکید کرد و افزود: اجرای پروژه‌های گردشگری موجب افزایش ماندگاری گردشگران در سطح شهر رشت می‌شود.
شهردار رشت با تاکید بر تلاش ویژه برای معرفی بسته‌های سرمایه‌گذاری تالاب عینک و پروژه گیل لند، اذعان کرد: پروژه عظیم پارک آبی گیل‌لند نمادی جدید در استان گیلان است.
شوقی، سرمایه‌گذاری تالاب عینک را پروژه‌ای کم نظیر در شمال کشور دانست و خاطرنشان کرد: دسترسی مناسب به جاده اصلی، وجود آبگیر طبیعی و چشم‌انداز زیبا از ویژگی‌های پروژه است.
سیدحسین رضویان، رئیس کمیسیون توسعه پایدار شورای اسلامی شهر رشت نیز در جلسه مذکور توسعه صنعت گردشگری را از سیاست‌های این کمیسیون عنوان کرد و گفت: تالاب عینک جاذبه‌ای دیدنی و بی‌نظیر در دل رشت است.
ناصر عطایی، سرپرست سازمان طرح‌ها و بسته‌های سرمایه‌گذاری رشت نیز در جلسه بررسی جذب طرح‌های سرمایه‌گذاری این شهر با اشاره به پروژه‌های رینگ ۹۰ متری و پارک ۴۵۰ هکتاری، اظهار کرد: پروژه‌های تالاب عینک و لندفیل از پروژه آماده معرفی به سرمایه گذاران است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.