کد خبر : 11171
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

معرفی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شفت

معرفی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شفت
مشارکت در کارها یک اصلی است که باعث تسریع در روند اجرای برنامه‌ها و کارها می‌شود.

به گزارش پویشگران گیل:
به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان با حضور مهندس حامد دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان به همراه معاون مسکن شهری و رئیس دفتر مدیرکل در فرمانداری شفت مدیربنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان منصوب شد.
مهندس نقدی در این مراسم گفت: تلاش و جدیت درکارها و خلوص نیت برای انجام آن باعث پیشرفت ودگرگونی می‌شود. فرماندار شفت انتقال تجربیات را عامل مهم موفقیت درکارها دانست و خاطر نشان کرد: خدمت کردن برای خلق خدا یک نعمت الهی است و مدیری موفق خواهد بود که از خدمت به مردم لذت ببرد.
نقدی با اشاره به خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان خاطر کرد:بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یادگار امام راحل و عظیم الشان می‌باشد و خدمات این نهاد،از افتخارات نظام اسلامی است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: مشارکت در کارها یک اصلی است که باعث تسریع در روند اجرای برنامه‌ها و کارها می‌شود.
وی همچنین از زحمات و همکاری مجموعه فرمانداری شهرستان با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شفت تقدیر و تشکر کرد.
در این مراسم طی حکمی از سوی مهندس دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان مهندس اسماعیل صبور به عنوان مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شفت منصوب گردید.
اسماعیل صبور با بیش از 27 سال سابقه از ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ عهده دار سرپرستی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بود. در کارنامه خدمتی مهندس صبور مدیر بنیاد مسکن شهرستان‌های صومعه سرا و املش دیده می شود

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.