کد خبر : 11794
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶

شهردار کومله خبر داد: با ابلاغ طرح جامع و تفصیلی شهر کومله امیدواریم درآمدزایی خوبی داشته باشیم

شهردار کومله خبر داد: با ابلاغ طرح جامع و تفصیلی شهر کومله امیدواریم درآمدزایی خوبی داشته باشیم
در هر باز بینی یک سری امتیازاتی به شهرداری‌ها داده می‌شود در این طرح جامع نیز دیده شده است و انتظار می‌رود که درآمدزایی خوبی برای شهر داشته باشیم.

به گزارش پویشگران گیل:
شهردار کومله با قدردانی از اعضای شورای پنجم و ششم کومله بیان کرد: طرح جامع و تفصیلی شهر کومله با امضاء استاندار به شهرداری کومله ابلاغ شد.
منوچهر مهدی‌پور شهردار کومله در مورد آخرین وضعیت طرح جامع شهر کومله اظهار کرد: طرح هادی شهر کومله سال ۹۳ به اتمام رسید و مطالعات مشاور طرح جامع و تفصیلی شهر کومله از سال ۹۴ آغاز شد.
وی با اشاره به اینکه برای تصویب طرح جامع و تفصیلی شهر کومله فراز و نشیب‌های زیادی را طی کردیم، گفت: این طرح در آذر ماه سال گذشته در شورای عالی برنامه ریزی کشور تصویب شد و استعلامات مربوط به راه و شهرسازی نیز انجام شد و در نهایت با امضاء استاندار به شهرداری کومله ابلاغ شد.
شهردار کومله با قدردانی از اعضای شورای پنجم و ششم کومله بیان کرد: چشم‌انداز طرح‌های جامع و تفصیلی ده‌ساله است و سعی داریم ایرادات و مسائلی که در این طرح دیده شده در کمیسیون‌ها بررسی و رفع کنیم.
مهدی‌پور افزود: در هر باز بینی یک سری امتیازاتی به شهرداری‌ها داده می‌شود در این طرح جامع نیز دیده شده است و انتظار می‌رود که درآمدزایی خوبی برای شهر داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.