کد خبر : 6532
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵

نخستین جشنواره رسانه بانوان گیلان برگزار می‌شود

نخستین جشنواره رسانه بانوان گیلان برگزار می‌شود
یکی از مظلومیت‌های سپاه این است که برای رفع تمامی مشکلات جامعه حضور می‌یابد و برای رفع مشکلات کمک می‌کند اما چندان نامی از آن برده نمی‌شود.

به گزارش پویشگران گیل:
رییس بسیج رسانه گیلان گفت: نخستین جشنواره رسانه بانوان استان گیلان با عنوان “حریم رسالت” برگزار می‌شود. این جشنواره در پنج محور و ۶ قالب برگزار می‌شود که مهمترین هدف ما از برپایی این جشنواره، هویت بخشی به فعالیت بانوان است.
سرهنگ مهدی پارسا روز چهارشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گیلان با اعلام اینکه این جشنواره تیرماه امسال برگزار می‌شود،ادامه داد: همچنین ظرفیت بانوان در بخش‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنری و سایر موارد نیز سنجیده و بازگو شود تا جایگاه بانوان و اثربخشی آنان در جامعه مشخص و پررنگتر شود.
وی همچنین به برگزاری جشنواره ابوذر نیز اشاره کرد و گفت: هشتمین دوره جشنواره ابوذر گیلان نیز برگزار خواهد شد که همه خبرنگاران می‌توانند در این جشنواره حضور یافته تا از همه ظرفیت رسانه‌ای گیلان استفاده شود چون به طور حتم هر میزان خبرنگاران بیشتری حضور یابند، به همان میزان نیز آثار خوبی به جشنواره ارسال خواهد شد.
رییس سازمان بسیج رسانه استان گیلان به آگاهی بخشی بیشتر نسبت به فعالیت های سپاه اشاره کرد و افزود: یکی از مظلومیت‌های سپاه این است که برای رفع تمامی مشکلات جامعه حضور می‌یابد و برای رفع مشکلات کمک می‌کند اما چندان نامی از آن برده نمی‌شود.
وی همچنین به ارتباط بیشتر و صمیمی‌تر بین سپاه و خبرگزاری ایرنا و همچنین سایر خبرگزاری‌ها اشاره کرد و افزود: از خبرگزاری ها انتظار داریم که جریان ساز باشند و مشکلات را بازگو کنند و از طرفی، ۴۴۰ رسانه در گیلان فعالیت دارند و انتظار می‌رود که اثرگذاری رسانه‌ها را در جامعه بیشتر شاهد باشیم.
وی اظهار کرد: تاکنون ۲ هزار خانه برای محرومین توسط سپاه گیلان احداث شده که ۵۰۰ خانه دیگر نیز در حال احداث است و از سوی دیگر در بخش تزریق واکسن کرونا، سپاه فعالیت چشمگیری داشته و به همین دلیل گیلان رتبه اول کشور را در این بخش کسب کرد و هنگام اوج بیماری کرونا نیز، یکهزار و ۵۰۰ بسیجی در بیمارستانها برای کمک رسانی به کادرپزشکی حضور داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.