کد خبر : 619
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰

استراتژی،وزارت نیرو در برنامه ریزی‌ها، مقوله مهم تأمین انرژی برق، مدیریت و مصرف بهینه ی است

استراتژی،وزارت نیرو در برنامه ریزی‌ها، مقوله مهم تأمین انرژی برق، مدیریت و مصرف بهینه ی است

به گزارش پویشگران گیل: زندگی و حیات انسان علاوه بر وابستگی به مباحث معنوی ،آیینی ، ملی و نوع دوستانه ،با مباحث مادی برای زنده ماندن و ادامه ی حیات و زندگی شرافتمندانه به کار،تلاش در ابعاد مختلف کشاورزی،صنعتی،خدماتی ، فرهنگی، اجتماعی و… بستگی انکار ناپذیری دارد. در این ارتباط مبحث تولید انرژی برق که ارتباط

به گزارش پویشگران گیل: زندگی و حیات انسان علاوه بر وابستگی به مباحث معنوی ،آیینی ، ملی و نوع دوستانه ،با مباحث مادی برای زنده ماندن و ادامه ی حیات و زندگی شرافتمندانه به کار،تلاش در ابعاد مختلف کشاورزی،صنعتی،خدماتی ، فرهنگی، اجتماعی و… بستگی انکار ناپذیری دارد.
در این ارتباط مبحث تولید انرژی برق که ارتباط ارگانیک با حیات و زندگی در تمام ابعاد پیدا کرده است در جهان کنونی و همچنین کشور ما از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. تولید انرژی برق و به خوداتکایی و خودکفایی رسیدن در این حوزه ی استراتژیک می تواند در تحکیم امنیت ملی و بین‌المللی نقش بی بدیلی داشته باشد که این مهم عملی شده است.
براساس همین استراتژی،وزارت نیرو در برنامه ریزی‌های کوتاه‌مدت،بلند مدت و میان مدت خود مقوله مهم تأمین انرژی برق، مدیریت و مصرف بهینه ی آن در کشور را در درجه ی اول اولویت خود قرار داده است و چون زندگی در تمام ابعاد فردی و اجتماعی وابستگی همه جانبه ای به انرژی برق بعنوان یکی از پاک‌ترین انرژی‌ها پیدا کرده،پس مدیران و کارکنان و دست اندرکاران صنعت استراتژیک برق بخوبی واقف هستند که چه وظیفه و مسئولیت خطیری را در قبال مردم و کشور بر عهده دارند.
مدیریت شرکت برق منطقه ای گیلان در سالهای اخیر و بویژه مدیریت ارشد این شرکت در ایام طولانی پاندمی و اپیدمی کرونا چنان مدبرانه و سختکوشانه با مدیریت مهندس داراب زاده و معاونین و کارشناسان و کارکنان شرکت برق منطقه ای گیلان اوضاع تامین و استمرار انرژی برق آن روزهای استان گیلان و بویژه مراکز درمانی و بهداشتی طوری مدیریت کردند که به عنوان یک برند و شاخص مورد تکریم و حمایت مردم و مسئولان قرار گرفتند.
علاوه بر تامین و استمرار جریان انرژی برق، در همان سال‌های درگیری کشور با اپیدمی کرونا و با مدیریت مهندس داراب زاده طرح‌های توسعه ای فراوانی در زمینه صنعت برق استان گیلان نیز انجام شد که از افتخارات شرکت برق منطقه ای گیلان می باشد.هم اکنون نیز روند مدیریت در شرکت برق منطقه ای گیلان روندی بر پایه اهمیت و ارزش گذاری بر پایه نیروی انسانی و بهره‌وری از نیروی انسانی با رعایت تمام مولفه‌های انسانی ،قانونی و اخلاقی است.
مهندس داراب زاده ، درست عکس تبلیغات برخی که بیشتر در ارتباط با تعارض منافع با برخی کوته نظری‌ها در ارتباط با نحوه ی مدیریت ایشان تلاش برای خرابکاری داشتند،به مدیری موفق و مورد احترام در مجموعه ی وزارت نیرو و در میان همکاران خود در شرکت برق منطقه ای گیلان تبدیل شده است. وی مدیری توانمند ،پاکدست و اخلاقگرا می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.