کد خبر : 1129
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱

به مناسبت روز معلم؛تجلیل سرپرست دانشگاه علوم پزشکی از روسای اسبق علوم پزشکی استان گیلان

به مناسبت روز معلم؛تجلیل سرپرست دانشگاه علوم پزشکی از روسای اسبق علوم پزشکی استان گیلان

به گزارش پویشگران گیل: سرپرست علوم پزشکی گیلان به مناسبت روز معلم با دکتر ابوتراب قنبری و انوش برزیگر دو تن از روسای  سابق علوم پزشکی گیلان به عنوان اساتید حوزه پزشکی دیدار کرد. دکتر آشوبی در دیدارهای جداگانه و صمیمی خود با دو تن از اساتید دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن تبریک فرارسیدن روز

به گزارش پویشگران گیل:
سرپرست علوم پزشکی گیلان به مناسبت روز معلم با دکتر ابوتراب قنبری و انوش برزیگر دو تن از روسای  سابق علوم پزشکی گیلان به عنوان اساتید حوزه پزشکی دیدار کرد.
دکتر آشوبی در دیدارهای جداگانه و صمیمی خود با دو تن از اساتید دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن تبریک فرارسیدن روز استاد و معلم، از زحمات و تلاش‌های نستوه و مفرط آن‌ها در آموزش علوم پزشکی، بهداشت، درمان و همچنین تلاش‌هایی که در طول دوران مسؤولیتشان کشیده‌اند،تقدیر می‌کند و می‌گوید:در قطار خدمت یکی از واگن‌هایی است که بار امانت را به دوش می‌کشد و سعی می‌کند با توسعه مشارکت، در راستای برقراری عدالت و ارتقای نظام سلامت تلاش کند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با ابراز خرسندی از وجود اساتیدی خبره و اعضای هیئت‌علمی خلاق و متخلق در نظام سلامت استان معتقد است باید مقام استاد و معلم گرامی داشته شود و شاگردان این مکتب در هر جایگاهی که هستند، همچون پروانه دور استادشان بچرخند و به‌پاس زحماتی که کشیده‌اند، دستشان را ببوسند.
آشوبی، نخبگان دانشگاه علوم پزشکی گیلان را گنجینه‌های ارزشمند علم و مدیریت می‌داند و می‌گوید: دانشگاه بر خود فرض و واجب می‌داند که تاریخ شفاهی نخبگان علمی و مدیریتی را هرچه سریع‌تر برای بهره‌گیری آیندگان و همچنین نشان دادن تلاش‌هایشان گردآوری کند و در موزه‌ای با همین مضمون به معرض دید همگان قرار دهد.
اساتید دکتر برزیگر و دکتر قنبری هم در دیدارهای خود با دکتر آشوبی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن تبریک و تقدیر از قدرشناسی این استاد علم و اخلاق میگویند: استاد و معلم باید اخلاق نیکو داشته باشد و با تفکر و کردار خوب، با ذینفعان برخورد کند.
آن‌ها معتقدند یک استاد تراز انسانیت و اسلامیت باید از خشونت، طمع، وابستگی و خودستایی به دور باشد و با معرفت به مراتب شناخت، از خودشناسی به خداشناسی برسند و جز خدمت به خلق به چیز دیگری فکر نکنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.