کد خبر : 24051
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰

پاسخگویی ۴۵ مدیر گیلانی به مردم در قالب میز خدمت

پاسخگویی ۴۵ مدیر گیلانی به مردم در قالب میز خدمت
برپایی میز خدمت جهادی به همت بسیج ادارات و کارمندان سپاه قدس و استانداری گیلان در راستای برنامه‌های دهه مبارک فجر.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

مدیران دستگاه‌های اجرایی، قضایی و بانک‌های گیلان به همراه دکتر اسدالله عباسی استاندار در ارتباط بی‌ واسطه و چهره به چهره در مصلی امام خمینی(ره) رشت پای درد و دل مردم نشستند و دستورات لازم را برای رفع مشکلات ارائه دادند.
میز خدمت جهادی یادشده به دلیل ازدحام برنامه‌ها در دهه فجر با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و قضایی استان گیلان در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) رشت برگزار شد و مردم در فرصت پنج ساعته مشکلاتشان را با مسئولان در میان گذاشتند.
استاندار گیلان با حضور در میز خدمت هر یک از دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان دستورات لازم را برای رفع مشکلات مردم به مدیران ارائه داد.
آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت نیز پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و با حضور مراجعین؛ ضمن شنیدن مشکلات مردم خواستار پی‌گیری آنها شد.
میز خدمت جهادی به همت بسیج ادارات و کارمندان سپاه قدس و استانداری گیلان در راستای برنامه‌های دهه مبارک فجر با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان ، استاندار و ۴۵ مدیر دستگاه اجرایی، بانک‌ها و قضایی برگزار شد.
این میزخدمت در راستای کارآمدی نظام اداری و افزایش رضایتمندی مردم برگزار شد.
حدود ۸۰۰ نفر از مردم گیلان امروز در این میزخدمت در دیداری چهره به چهره با مدیران مشکلات‌شان را بیان کردند و مسئولان نیز به مکاتبات و مراجعات مردم پاسخ دادند.
در دهه مبارک فجر امسال، ۲۵ میز خدمت جهادی در مساجد، مصلی‌ها و روستاهای کم برخوردار تمامی شهرستان‌های استان گیلان برگزار شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.